{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stor hund vs lille hund
  • #1   23. mar 2009 Kan li alle størrelser :o)
    Min yndlingsrace er border collie som er en mellemhund.


  • #2   23. mar 2009 klart stor hund de er ikke sådan at overse

    muskelhund



  • #3   23. mar 2009 Jeg kan li' de fleste hunde, uanset om de er store, mellem eller små. Det er jo dejligt at der er forskellige hunde, med forskellige egenskaber, sind samt størrelse så vi alle kan finde en hund der passer til os...((o:
    Min yndlingsrace er den tibetanske mastiff, sæ'fø'li'.... Så er jeg også ret vild med eurasieren og den finske lapphund.
    Jeg er ved at lave mad.... lasagner er sat i ovnen og venter vare på at den er færsig...*SS*


  • #4   23. mar 2009 Mellem til stor!

    Det skal være en "rigtig" hund..

    Dog er der nogle små hunde som jeg også er helt skudt i.. De kan virkelig være charmerende smiley


  • #6   23. mar 2009 De små! De er bare så praktiske he he...

    Ej den næste hund blir nok en lille hund også, men drømmehunden er en malemut!! Suuuuuk


  • #7   23. mar 2009 En stor hund... Den vælter ikke,når man klapper den *g*

  • #8   23. mar 2009 Jeg har altid været vild med de store bamsehunde, så selvfølgelig er leonbergeren min absolute yngligsrace og har altid været det - derfor har jeg en:-)
    Men border collie, golden retriver, berner sennen, schæfer og samojed er også dejlige synes jeg! Men der er jo så mange.
    Vil altid foretrække store, venlige racer, selvom der da også findes mange søde små racer. Godt der er til enhver smag!


  • #9   23. mar 2009 Jeg er absolut mest til mellemstørrelserne -de helt små er ikke "nok hund" til mig, og de helt store er lige store nok til de ting jeg ønsker at bruge hunden til.

    Jeg kan li' de fleste hyrdehunde, og har med tiden osse lært at se labbernes charme:o)


  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #10   23. mar 2009 Det må være mellem klassen, gerne brugshund.

  • #11   23. mar 2009 Man kan da også tage een af hver! Har rottweiler nr. 2 sammen med ældre D/S - det går fint, så har man både en vagthund samt en til at varme sengen smiley Kan dog stadig undre mig over at den store konsekvent ligger i den lille kurv (også når den sover alene om natten), mens den lille pakker sig ind i et stort tæppe i den store kurv!

  • #12   23. mar 2009 Jeg elsker spidshundene mest fordi de har et sind der er så smukt og selvstændigt. De er så skønne - ikke to er ens.
    også skal man arbejde sammen med hunden.

    Jeg er skudt i malamutten har jo også selv en. men må indrømme at finsk laphund også tiltaler mig.

    Jeg syntes westie og gravhunde er kære. da jeg var lille ønskede jeg mig en papilion, men hvis man ser på hvad jeg er for en person så er jeg helt klart til spidshundene.

    De racer som passer til mig og mit sind er malamutten, finsk lap og eurasier


  • #13   23. mar 2009 'jeg kan lide alle størrelser..

    Synes bare det er dejligt at have en sheltie størrelse, for den er ikke stor og fylder og den er heller ikke så lille at man ikke kan se den..

    En sheltie kan man have med overalt..

    Sheltie og collien er mine yndlingsracer.. Dejlige sind og de smukkeste hunde..


  • #14   23. mar 2009 En lille mellemstørrelse som min cavalier er den perfekte størrelse for mig. Hverken for stor eller lille smiley

  • #15   23. mar 2009 Jeg kan lide dem i alle størrelser, har altid været af den mening at jeg skulle ha noget jeg kunne klappe uden det væltede og så endte jeg op med bette Gizmo. Men han tror selv han er en Rottweiler, så det går jo meget godt ;O).
    Har lige spist, nu ser jeg fjernsyn og er på nettet smiley


  • #16   23. mar 2009 --->>>> ...jeg kan lide alle størrelser....har ikke valgt mine hunde pga. deres størrelse....men pga. deres væremåde og sind..... smiley

  • #17   23. mar 2009 Er til kæmpevovser. smiley
    Grand danois er gudehunden. ;p


  • #18   23. mar 2009 Hvad syntes i er bedst stor lille eller mellem hund ?
    Bedst for mig er en stor hund, men jeg kan også godt lide mindre hunde.

    hvorfor? Hmmm det er et godt spørgsmål. Jeg tror i bund og grund, at det er fordi jeg har katte og fordi jeg er doven. Kattene fylder den niche hos mig, hvor der ellers ville have været plads til en lille hund og det er noget nemmere at passe en kat end en hund. smiley

    hvad er jeres ynglings race ? Belgisk Hyrdehund.

    og hvad laver i? Jeg er selvstændig (internetbutik + freelance kunstner)


Kommentér på:
stor hund vs lille hund

Annonce