{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Chihuahua vs stor hund {{forumTopicSubject}}

Har tit undret mig over,især med min Bobo at han ikke er bange for store hunde... Så heller ikke lige nogen der har fortalt ham,at de kan nakke ham til enhver tid hmmm...
Kommer en del i en bestemt hundepark,hvor han bliver kaldt "KONGEN".Lidt sjovt at se på,for som om store hunde gerne vil lege med ham,men meget sjældent han gider dem,lige bortset fra hans egne "brødre".
Han ryger gøende efter de store hunde,hvis de prøver at snuse eller gør tilnærmelser til ham og de store hunde løber så væk,men kommer tilbage og får samme tur igen og igen.
Som om de ikke fatter,han ikke gider dem,men alligevel har respekt.
Bobo render så rundt i en slags slowmotion og gør sig 100 meter høj (tror han selv) når han har fået jaget dem væk. Det skal opleves smiley
Andre gange forsvarer han sine "brødre" hvis han synes det går lidt for vildt for sig i leg og har tit taget en kolbøtte tur hen af græsset,men ryger på med krum hals igen... Han er en sej lille gut og alle er forelsket i hans sind .

Tænkt på om store hunde måske forveksler ham med en kat pga hans størrelse og det er derfor han er interessant,men da de så ikke ved hvad de skal gøre ved ham,da han siger fra,hvor en kat normalt stikker af?

Bobo hygger sig ellers i hundeskoven og leger med andre hunde af hans egen størrelse eller lidt større,så ikke fordi jeg er bekymret for ham,for kender ellers en del med chihuahuaer,da bare gerne vil gemme sig eller bare skræppe op hvis de mødte en anden hund stor som lille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua vs stor hund
  • #2   8. okt 2013 måske du har ret.


  • #4   8. okt 2013 Isabelle

    Dine hunde er simpelthen noget af det smukkeste smiley


  • #6   8. okt 2013 Tess er ligesom Isabelles hund.

    Derudover, hvis vi går forbi en mellem hund eller større der gør/virker ivrig eller dominerende, så gør hun tilbage og bliver hys - mne går vi forbi en lille hund der opføre sig sådan er der ingen ting. Hun kigger lidt, men går bare videre.

    Mit bud er at hun ikke ser nogen trussel i de små. smiley


  • #7   8. okt 2013 Min lucky EEEEEEEELSKER store hunde, men han får kun lov til at hilse, ikke noget med leg, for der er så mange grimme historier, og slet ikke når vi ikke kender dem.

    Men synes tit de store godt ved at han er lille. De er altid så forsigtige og står ofte bare helt stille og lader lucky komme hen for at snuse til dem.
    Lucky er dog ikke den store hidsigprop, men fiser og farer rundt for at få lov til at sige hej.
    Han kan dog godt give lyd fra sig, hvis han ikke får sin vilje eller lign. Men synes altid de andre tager det pænt og tænker sikkert bare: jaja lille ven, gø du bare. smiley


  • #8   8. okt 2013 Jeg oplever at min hanhund overhovedet ikke tager små hunde alvorligt. Han ligner en der nærmest ryster på hovedet af dem, hvis de 'skræpper op' og spiller smarte. Små hanhunde kan slippe afsted med temmelig provokerende adfærd overfor ham uden at han tager syndelig notits af det. En enkelt gang har han reageret på det og jeg tænker stadig tilbage på det med gru: Kommer gående med ham i 2 m snor. Ud fra en have kommer en lille raket af en chi farende (jeg havde aldrig før set/hørt hunde i den have så det var meget overraskende at den kom). Den røg direkte på ham og bed ham i forbenene. Stormy blev overrasket og sagde 'RØV'. Det hele gik meget stærkt og pludselig stod Stormy med Chi'en i munden og et meget overrasket ansigtsudtryk. Han spyttede selvfølgelig Chi'en ud og den pilede arrigt gøende ind i haven igen. Ejeren kom ud - sikkert hidkaldt af larmen - og jeg fortalte hvad der var sket og at hun måske lige skulle tjekke om der var sket den noget for min havde trods alt haft den i munden. Svaret var at det havde den jo selv været ude om. Ja, vist det havde den da, men derfor var det måske en meget god ide at se om den var kommet noget til. En meget mærkelig oplevelse smiley

Kommentér på:
Chihuahua vs stor hund

Annonce