{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har spist sin egen lort!
  • #1   24. mar 2009 han har højst sandsynligt gjordt det for "rydde" op efter sig.. hvis han altså ikke også gør det uden for...

med hensynt ånden kan du jo give ham noget menneske mad der måske lugter mere kraftigt end lorten.. dog skal det jo ikke være hårdt for maven.. måske en katoffel med en lille klat sovs på.. eller ligne..

• #2   24. mar 2009 hvis i har ananas i huset er det også godt, ved at nogle faktisk bruger det til at få hunden til at stoppe med at æde sin egen lort.. det er noget med at den skulle give lorten en lugt som hunden ikke bryder sig om.. men her hjemme er ananas bare et mega hit.. og det giver en dejlig ånde..

• #3   24. mar 2009 er første gang han har gjordt det! har aldrig skældt ham ud, hverken når han har tisset el. pruttet inde, bare lige hurtigt taget det væk.

Prøvede at gi ham lidt tandpasta, ved godt det sikert var dumt, men han ville nu heller ikke have det.

• #4   24. mar 2009 Håber det er første og sidste gang har har gjordt det. Men els. prøver jeg med lidt anannas, tak for tippet! ;o)

ved de kan finde på at gøre det hvis de får noget billigt mad, og så lorten lugter af mad.

• #5   24. mar 2009 nej tanpasta er ikke godt.. de kan ikke tåle det.. men lidt sker der ikke det store ved...

det var så lidt

• #6   24. mar 2009 Det er ikke for st rydde op efter sig. Det er ganske simpelt en dårlig vane:-)

Prøv med ananas. Ellers har jeg også hørt at man kan drysse "Det 3. krydderi" over maden og så skulle det hjælpe:-)

• #7   24. mar 2009 jeg har også haft en hund som spiste hendes eget afføring. Du kan købe nogle piller som hedder kaprotabs hos dyrlægen ( 100 piller for 99 kr) de virker meget effektivt og de skal bare gives i en uges tid og så stopper hunden med det, og man stopper så med at give den pillerne

• #8   25. mar 2009 mette.. hmm også når hunden kun har gjordt det en gang.. hvordan kan det så være en vane... den har ikke gkordt det tidligere og der er ingen der kan sige om den gør det igen...

• #9   25. mar 2009 Hunde spiser afføring hvis der er noget i de kan få noget ud af, fx afføring fra "grøntspisere" som får mv. da hundene ikke selv kan fordøje græs men godt kan bruge de ting der er i det, og fåret har ikke taget alt fra græsset der kan bruges..
    Ligesom kaniner der er "drøvtygger" på en alternativ måde, de æder deres lort to til tre gange, kanin ejere vil også kunne se der er to forskellige lorter i buret, nogle faste og tørre og nogle der er klæbrige og mørkere..

Tilbag til hunden..
    Min hvalp var på roial canin fra opdrætteren, hun åd også sine lorter i starten, men det gør hun ikke efter jeg har skiftet foder..
    Jeg ved så ikke om det er fordi der er stoffer de ikke kan nedbryde første gang i det eller om det er fordi det er så proppet med lugt og smags stoffer at det stadigt "dufter godt" i deres næser..

Men ananas lyder som et udemærket råd, det tror jeg jeg vil huske hvis jeg kommer ud for det igen.. smiley

• #10   25. mar 2009 (link fjernet)

• #11   25. mar 2009 Så det vil sige grunden kan være fordi, han får rester fra aftensmaden.

• #12   25. mar 2009 Nej det tror jeg ikke, det kender jeg mange hunde der gør.. jeg tror mere det er RC's skyld...

Kommentér på:
har spist sin egen lort!

Annonce