{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

så skal Ella til op Fredag d 3 :S {{forumTopicSubject}}

puha dyrelægen ringede lige, og sagde hun godt kunne få lavet hendes hofter. og fik en tid her fredag d 3.

Det var med meget blandede følser da jeg snakkede med ham, var self glad, for at hun nu skulle have den op, men var meget bange samtidig for at der skulle gå noget galt og samtidig, var jeg ked af hun skulle have smerter bag efter, i nogen uger.

men på den anden side, når hun ikke har ondt mere og er helet op, så har hun det meget bedre ingen smerter, og kan få lov at løbe og lege.

han beholder hende osse weekenden over, for at være sikker på hun har det godt osv.

Så fredag d 3 og dagende i weekenden blir hård smiley men det hele er jo for hun blir smerte fri og kan få lov at være en aktiv hund smiley

men nøj hvor har jeg det mærkelig lige nu, er glad med stadig, lidt ked af hun skal igennem alt det her. men det er heldigvis ikke mange uger så er hun smerte fri smiley

og hun får self smerte stillende med hjem smiley

nå men skulle lige ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så skal Ella til op Fredag d 3 :S
  • #1   25. mar 2009 Hvad er der i vejen med hende ? men dt lyder da dejligt at det kan hjælpes... Ved ikk om du kan svare, men undre mig over han vil operere en fredag og beholde hende i weekenden, istedet for evt en man-onsdag, er der nogn grund til det ?
    Men held og lykke til dig og ella

• #2   25. mar 2009 Uha da smiley kan godt forstå dine blandede følelser ! Men, det er jo uddannede folk der kun vil det bedste så - ja.. håber så også på det bedste smiley

Gode, glade og friske tanker fra os 3 smiley

• #3   25. mar 2009 dårlig hofter hun har E hofter, det er fordi påsken kommer nu her og den eneste tid han havede var fredag ellers var de dagen oppe til påsken og i påsken var han ikke hjemme, og han beholder hende i weekenden for at være sikker på alt går som det skal smiley

• #4   25. mar 2009 Zoe, Lystig og Mor *Tøse-Banden *: mange tak, ja ved det er uddannet, men ved osse hvor stor den op er, men er for hendes skyld og når alt det her er over stået kan hun være aktiv igen smiley har holdt hende i ro i nogen mdr nu, og prøvet at aktivere hende mentalt.

men blir godt at hun snart kan få lov at tosse rundt igen

• #6   25. mar 2009 Årrhh nej da det lille pus.. Vidste jeg slet ikke.. Holder fingerne krydset for at det skal gå hende godt.

• #7   26. mar 2009 åhh det gør mig så ondt for jer, har skrevet en pb til jer, pøj pøj med opr, vil tænke på jer og krydse fingre for alt går godt knuz

• #8   26. mar 2009 takker alle for de pæne ord smiley

Pia - Glæder sig igen -: hun skal have lavet det i varde, der er vist ikke så mange der laver det, så det blir en køre tur på næsten 100 km, men det værste ved det hele er at han beholder hende weekenden over, ville gerne have haft hende hjem bag efter, men kan godt se det er bedst han lige beholder hende og holder øje med hende.

• #9   26. mar 2009 Pia - Glæder sig igen -: ja jeg ved osse det er bedst, er osse rart at man ved det hele er iorden efter en så stor op, har det bare helt dårlig over hvor ondt hun må have det bag efter selv om det kun er nogen uger hun vil have ondt, og jeg ved hun får lov at have et aktiv liv bag efter smiley

Kommentér på:
så skal Ella til op Fredag d 3 :S

Annonce