Tisser i sengen. Tisser i sengen.
Ja nu er det anden gang at Chili har tisset i vores seng efter hun er blevet renlig.
Chili var længe om at blive renlig og kan stadig ikke sige til, så når hun tripper ved havedøren ved vi hun skal ud.
Hun kommer selvfølgelig også udenfor huset og bliver luftet.
Da hun var yngre og skulle blive renlig tissede hun tit i vores seng eller sofa, men gjorde det til sidst kun på den måtte vi har foran havedøren. Den kan hun stadig godt finde på at tisse på, men det sker ikke så tit.
Men nu har hun så tisset i vores seng for anden gang indenfor en uge. Hvad nyt er sket er, at vi er ved at lave sovevær. så sengen står i stuen. Men sengen er jo også hendes, hun sover hos os hver nat, så jeg forstår det ikke.
Andet nyt er at jeg har været hjemme i snart 14 dage og det er hun heller ikke vandt til, men det er jo kun en luksus.
Så jeg kunne godt bruge lidt hjælp, dels lidt gode råd så hun kan lære at gøre tegn til hvornår hun vil ud og hvorfor dælen hun tisser i vores seng.
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 856
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 89
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Jeg sørgede simpelthen for at hun ikke havde adgang til sengen. Hun må KUN være i sengen når jeg er der. Basta.
Og når vi så er i sengen, er det for at sove...
Det løste det egentlig rimelig godt.. Og så sørgede jeg selvfølgelig for at hun tissede af som det aller-allersidste inden vi gik i seng.
apr 2007
Følger: 86 Følgere: 81 Hunde: 7 Emner: 37 Svar: 314
Tisser i sengen.