{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "De sjove tæver"
2 af de sjove ;)
Til de 2 første tæver *S*
Skrevet af: Agility o'holic - 15. aug 2007
3 af de sjove :)
til de 3 første hurtige tæver ;o)
Skrevet af: Agility o'holic - 12. mar 2007
3 af de sjove :)
Til de første 3 tæver ;)
Skrevet af: Agility o'holic - 2. feb 2007
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De sjove tæver altså;o)
  • #1   26. mar 2009 det er faktisk ikke noget at grine af..

Dominerede tæver løfter ben istedet for at tisse siddene.. og et ekstrem dominerende tæve løfter begge bagben.. Første gang Freja gjorde det satte jeg hende på plads.. hun har siden kun løftet et bagben.. Hun er meget dominerende, men skal ikke tro at hun er føretæven og hævet over mig, derfor fik hun den skide balle.

• #2   26. mar 2009 Cecilie: Meget muligt at det er for at dominere, men derfor kan det jo sagtens have set super sjovt ud alligevel.... Hvilket det da garanteret har gjort smiley

• #3   26. mar 2009 har flere tæver der gør det.

synes nu ikke rigtig det har sammenhæng med hvem af dem der er dominerende.

• #4   26. mar 2009 Theresia : Ja uden tvivl om at det ser sjovt ud.. men nu fortæller jeg bare grunden til at en tæve kan finde på at gøre det, det syntes jeg nemlig er vigtigt at en ejer af tæve med den adfærd ved smiley

• #5   26. mar 2009 Min ældste tæve letter også ben. Hun er også en meget selvsikker dame. Men det betyder da ikke hun vil dominere over mig. Jeg gør ikke noget sålænge de ikke tisser op af mit ben *GGG*

• #6   26. mar 2009 Efter Aiya har været på hendes 14 dage lange løbetur, så er hun også begyndt at dominere.. Hun letter også ben og tisser oveni de andre hundes dufte og så "parrer" hun bare Zila og kattene konstant.. Det er simpelthen til at få spat af at se på..

• #7   26. mar 2009 Hvad så med en hanhund, ville du også give den skideballe for at lette ben???

• #8   26. mar 2009 ja mia det er da dominans så det vil noget.
    Det med at parre de andre, det ville jeg stoppe

• #9   26. mar 2009 Cecilie - jeg vil give dig ret i, at det kan være tegn på en dominerende tæve. Men det er altså ikke ensbetydende med, at den ikke accepterer dig som leder - det er jo blot et forsøg på at markere "højt", for at tilkendegive dominans og høj rang overfor de hunde, der efterfølgende kommer forbi.

• #10   26. mar 2009 cecilie puk L: At en hund letter ben, viser jo ikke den føler sig hævet over ejeren, men derimod de andre hunde den kan lugte.. Hvis den ville dominere dig, så havde den parret eller tisset på dig istedet..

Jeg skælder ikke Aiya ud når hun letter ben, men jeg gør når hun "parrer" de andre dyr inde i huset, for der har hun ikke en skid at skulle have sagt.. Der er det mor der bestemmer!

• #12   26. mar 2009 Connie: Det gør vi også.. Hun er fandme blevet strid til det.. Og nu er Zila jo så også begyndt at gøre "gengæld" overfor Aiya, så det ender jo i et kæmpe horehus hvis ikke vi får dem stoppet..

• #14   26. mar 2009 Okay det vidste jeg så ikke, men rart at få en forklaring på det:o)... Det må så heller ikke altid være lige let at være de tæver...

Caspars søster gør det også, men ikke så voldsomt.... Den her bakkede virkelig til for at komme helt op med tisset;o).....

Men selvfølgelig ikke sjovt hvis de stakkels tæver går og stresser af det:o/

• #15   26. mar 2009 Nej jeg vil da ikke forbyde en han at lette ben og jeg forbyder da heller ikke Freja det, men da hun lettede begge bagbed var i hendes mest latterligt Teenage periode hvor hun hele tidne prøvede mig af om hvem der bestemte, og derfor blev hun sat på plads da hun gjorde det. Har ALDRIG slået min hund eller været grov ved hende.. men hun er en Malemut, og de er meget selvstændige, og skal opdrages med en kærlig, men bestemt hånd. efter hun kom ud af sin teenager periode har hun ikke prøvet mig af på nogen måde. Men som jeg skriver tidligere.. ja det er skægt at se når en tæve gør det, men derfor skal man lige have i baghovedet at det er noget med at vise at hun er den største.

• #16   26. mar 2009 Min Bulldog har fundet en måde at få hendes tis op i toppen at de små buske, hun går hen over dem, så de ligger under maven på hende, og så tisser hun på dem, det ser også pænt skægt ud....

• #17   26. mar 2009 Hmm...
    Ja, min Gaia er stadig så charmerende at hun af og til løber ind under hannerne når de pisser.. Det er ikke så slemt som da hun var helt lille, men det sker helt sikkert..

• #18   26. mar 2009 Caia løfter også 1 eller 2 bagben, når hun tisser... men hun er altså underhunden herhjemme, hvor det er Vega, der er hundebossen...

Kommentér på:
De sjove tæver altså;o)

Annonce