{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

hun holder sig ikke ren :-( {{forumTopicSubject}}

har jo min elskede tæve, diva...

hun er pt. i sin 2. løbetid

første gang hun var i løbetid gjorde hun ikke sig selv ren.. ser hende aldrig slikke sig... vi troede at det bare var fordi det var første gang, og at det nok skulle komme..

nu er hun i løbetid igen, men hun gør sig stadig ikke ren... ser hende aldrig slikke sig eller noget..

hun er hvid så det er ret så tydeligt, at hun ikke gør sig ren, da hårene omkring er røde, og helt "filtrede" sammen...

så mit spørgsmål er, om man på nogen måde kan forsøge at lære hende at holde sig ren???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun holder sig ikke ren :-(
  • #1   29. mar 2009 Jeg prøvede det samme med Chanti.. Pegede og lavede krumspring for at hun skulle ordne sig selv..

Intet hjalp.. Nu er hun en del større en din og hendes hale,kører altid på højeste gear,som en propel..

Da hun havde haft anden løbetid,var jeg pænt træt,at søer af blod,hvor hun havde ligget,samt blodstænk på væggene i god højde.. Hun skulle ikke i avl,så ud med motoren

• #2   29. mar 2009 kunne man smöre leverpostej paa? ;o)))))

• #3   29. mar 2009 Min gamle tæve lærte aldrig at holde sig ren bag i. Jeg vaskede og tørrede hende i de næsten 12 år hun levede, så det er ikke alle der gør det selv. Egentlig mærkeligt for hun gik sammen med sin mor i 10 år og hun holdt sig altid ren man kunne aldrig se blod efter hende.

• #4   29. mar 2009 noget der undre mig er at hun heller ikke rigtig "hæver" på samme måde, som vores desværre afdøde tascha gjorde..

tascha var utrolig god til at holde sig ren.. den eneste måde vi kunne se hendes løbetid på, var ved at hun var hævet...

diva hæver stortset ikke, men hun bløder så til gengæld

• #5   29. mar 2009 Jeg har en der aldrig gør sig ren og bløder som et vandfald. Det har jeg bare lært at leve med. -og så bliver hun bare vasket bagefter

• #6   29. mar 2009 FIe er heller ikke god til at gøre sig ren og derfor negyndte vi at bruge sådan en løbetidstrusse. Det virker godt og Fie er ikke utilpas ved at have den på - det virker nærmest som om hun er blevet gladere når hun er i løbetid. Fordi hun ikke går og kigger efter hvor hun drypper.

Kommentér på:
hun holder sig ikke ren :-(

Annonce