{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Hund & kat sammen.... {{forumTopicSubject}}

Vi får jo snart en lille hvalp, og har nu en ældre kat på snart 11 år. Katten er mere som en hund, han har et utroligt roligt gemyt, kommer når man kalder, og elsker at ligge hos os i sofaen.. :o)

Som udgangspunkt kan den jo IKKE lide hunde..

Hvordan kan man bedst sikre at katten ikke går totalt i selvsving over hvalpen? Kunne jo være super hvis de blev bedste venner :-)) Rent størrelsesmæsigt vil de sikkert være samme størrelse når vi modtager hvalpen..

Er der nogle der har erfaringer med dette? Jeg har haft katten siden den var 12 uger gammel, og holder meget af den....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund & kat sammen....
  • #1   29. mar 2009 Ja og du skal ikke regne med at din kat vil synes godt om sin nye ven, der vil gå noget tid. Lad dem ikke være alene sammen til at starte med og glem ikke at katten var i huset først.

• #2   29. mar 2009 Altså vi fik kat EFTER hunden. Det er stadig ret nyt, men de har lige fra dag 1 puttet sammen og leget med hinanden.

Skal ikke kunne sige hvordan sådan en gammel kat bedst kunne forberedes på at der kommer hund/hvalp i huset.

• #3   29. mar 2009 Det er rigtigt som Tine L skriver, at hunden ALDRIG må få lov til at jage katten.Det kan godt kræve lidt arbejde i starten og det er vigtigt at man ikke giver op undervejs.Jeg har/haft hund og kat sammen i adskillige kombinationer, og jeg vil sige at det med at de skal blive "bedste venner" oftes fungerer bedst når man feks. får killing og hvalp nogenlunde samtidig. Når der er tale om en gammel kat, skal man nok bare være glad hvis de kan leve harmonisk sammen.Sådan er det her pt. med vores gamle kat på 13 og Vores hund Sika på 10 mdr.

Kommentér på:
Hund & kat sammen....

Annonce