{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

syg fra den ene dag til den anden.Døen {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen !
Jeg er i denne situation at min hund , zuki , er blevet mege syg . Bare fra den ene dag til den anden ! :s - den tisser og skider blod .
Den savler rigtig meget !! Den trækker vejret ret dybt . Den vil ikke spise eller drikke ! smiley Den er ikke hævet op i den ene side ved tarmene , så det kan ikke være tarmslyng . heldigvis smiley den har engang spist rottegift hvor den også blev meget syg !!! - men vi tvivler på at det er det samme , da vi ikke har noget rottegift liggende mere !
Den kan måske dø af smerter hvis det ikke bliver bedre smiley

Nogle der har prøvet lign. ?

Den har self. været ved dyrlægen to gange i dag . Første gang fordi da jeg kom hjem fra skole havde den tisset blod , og jeg skyndte mig self. at ringe til min far Vi kørte så til dyrlægen og hun sagde at der egentlig ikke var noget galt for den havde jo ikke feber :s - men min far sagde at den skulle ha' drop , for det kunne godt tyde på rottegift ? - efter to timer hentede vi den og den havde det egentlig fint smiley - eller ikke helt , for vi havde jo fået afvide at den skulle tisse en del !!! Da den så vil lave en bummellum , kommer der bare som et vandfaald blod ud ! - MEGET ulækkert . Vi ringede self. til dyrlægen igen ! - vi kørte ud med den og den har nu fået medicin osv. Vi skal ringe iaften ved 11-12 tiden og sige hvordan den har det . Lige nu liggr den ude i kurven og sover . Den brummer lidt og trækker vejret MEGET dybt !

Er der nogle der har prøvet lign. ? Og ved evt hvad den kan være ? - det tyder på at det er tarmene det er galt med :s
Dyrlægen kan nemlig først sige en diganose imorgen .

JEG OPRETTER IKKE DEN HER TRÅD FOR AT FÅ AFVIDE HVAD DYRLÆGEN ELLER VI HAR GJORT GALT , MEN FOR AT FÅ AFVIDE OM DER ER NOGLE DER HAR PRØVET DET SAMME ? :b

undskyld , det blev så langt , men håber i vi hjælpe smiley
her er et link til profilen , hvis det evt. kunne hjælpe nogle : http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=57989

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syg fra den ene dag til den anden.Døen
Kommentér på:
syg fra den ene dag til den anden.Døen

Annonce