{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor har i jeres hvalp??
  • #1   31. mar 2009 De to gange og stort køkken..

  • #2   31. mar 2009 Arbejdsværelse, køkken og gang.......... Der er ikke gulvtæpper:-))

  • #5   31. mar 2009 Jeg har så aldrig brugt aviser. Netop af samme grund som J & N beskriver:-)

  • ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #7   31. mar 2009 bruger heller ikke aviser, men det gjorde opdrætter.. Har kun hørt dårligt om det med aviser, at det er meget sværere at gøre dem renlig, altså dobbelt arbejde for en selv.
    Vores slæber dog også rundt på lorten og tvære det hele ud over gulvet, det er så frustrende for det hænger godt fast i gulvet når vi kommer hjem smiley og så stinker det i hele lejligheden, så meget at jeg brækkede mig idag af lugten og synet :0( er normalt ikke sart med sådan noget.





  • #8   31. mar 2009 Vi har et stort bryggers. Men her var Conrad ikke alene ret længe af gangen, da jeg havde fri kl 13 fra job, og mine børn tog hjemmefra kl 7.45.

    Og vi har så også en hund mere, så det der med at ødelægge noget har vi ikke haft de store problemer med. Der ligger altid tyggeben eller andet til bisserne.

    med venlig hilsen Gitte


  • ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #9   31. mar 2009 hun er i køkkenet kun, for vi har trægulv med sprækker over det hele i de andre rum :0( og har hørt de er mere trygge i mindre rum er det sandt??

  • #10   31. mar 2009 J & N:

    Jamen, jeg har været heldig...... Mine hunde har været renlige senest når de var 10 uger:-) Men derfor ville de have splittet avisen alligevel......*GGGGGG* Jeg vil hellere komme hjem til et gulv, som "bare" skal vaskes end et, hvor jeg først skal rydde gulvet for avisstumper med tis og lort på.......*GGGGGG*


  • ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #11   31. mar 2009 den har både vand, kurv, legetøj, tyggeben osv. den ødelægger ikke ting, men den skider virkelig meget og det er næsten ikke til at holde ud :0(

    er der mærker af tørfoder der får deres aff til at stinke mere end andet?? for det er virklig slemt, når jeg kan brække mig af bare lugten..??


  • ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #12   31. mar 2009 Plus den gøer ekstremt meget og vi bor i lejlighed så er bange for det bliver et problem ved naboerne, den gøer næsten aldrig når vi er hjemme smiley

  • #13   31. mar 2009 Hvad fodrer du med ?



  • ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #14   31. mar 2009 eukanuba det var det opdrætteren gav og de sagde at det var bedre end royal canin synes bare det stinker meget og dermed også dens lort :0(

  • #15   31. mar 2009 *Plus den gøer ekstremt meget*

    Hvordan foregår en typisk morgen hos jer? Jeg mener med luftetur, fodring osv??


  • #16   31. mar 2009 har i trænet alene hjemme? hvis hun gør meget, er hun uden tvivl utryg ved at være alene det lille pus...

    Jeg kan desværre ikke hjælpe jer, med hensyn til svineriet, da Karla var renlig da vi begyndte på arbejde igen, så hun har aldrig haft uheld mens hun var alene...


  • ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #17   31. mar 2009 vi står op, min kæreste giver den mad og går tur og efter vi har gjort os færdige går vi en tur med den igen for at den skal tisse og lave stort igen måske... så tager vi kurven og legetøj ud i køkknet og sætter en plade for døren og siger hurtigt farvel og går.

  • ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #18   31. mar 2009 ja vi har trænet alene hjemme med at gå kort og forlæge intervallerne lidt efter lidt... har haft en hund før og der var slet ikke de problemer med den... ved godt at hunde er forskellige men det ckokker mig lidt hvor meget forskel der er :0(

  • #19   31. mar 2009 Hvad race er det?

  • #20   31. mar 2009 Hvad med at stimulere den mentalt inden I går hjemmefra? I skal muligvis op lidt før, men lad den søge efter sin mad. Lav gemmelege med maden. Tag nogle tomme toilet/køkkenruller. Buk dem sammen i den ene ende, hæld maden derned og luk den nu helt sammen. Lad hunden få lov at arbejde for føden. MEN I skal regne med at bruge lidt tid bagefter på at få den til at falde til ro efter hjerneaktiviteten:-)

  • ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #21   31. mar 2009 Det er en engelsk bulldog

  • #23   1. apr 2009 Vores var i bryggers og soveværelse præcis som nu... Men vi var heldige, for han gjorde intet på trægulvet i soveværelset... Kunne han ikke holde sig, så gik han ud på klinkegulvet i bryggerset og tissede...

Kommentér på:
hvor har i jeres hvalp??

Annonce