{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.684 visninger | Oprettet:

Golfbolde og hunde "PAS PÅ" {{forumTopicSubject}}

Der er jo ikke noget så godt som en bold, når man skal lege med hunden.
Det er ikke ligemeget hvilken bold man bruger, nogle er rigtigt gode, andre mindre gode, og så er der dem der er livsfarlige for hunden.

Golfbolde og bortenninsbolde eller bolde i den størrels er livsfarlig for hunden, hvis hunden sluger den, sætter den sig fast ned i svældet og det er næsten umuligt at fjerne den, da den passer lige i størrelsen på luftrøret og hunden bliver kvalt,

Så gå ikke ud og leg med hunden, med mindre at det er en bold på størrelse med en tenninsbold.

Det er noget skidt at se sin hund blive kvalt, fordi man har kvaret sig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golfbolde og hunde "PAS PÅ"
  • #1   1. apr 2009 Af ren nysgerrighed: er der sket noget for nyligt siden du skriver det?

• #2   1. apr 2009 Ja vi bor lige op til en golfbane og har en stor indhegnet hundegård der er op til smiley de har ikke ædt boldene endnu

• #3   1. apr 2009 ¤ Søster McFluff ¤
    Ja, det er faktisk sket, men heldigvis var der en dyrlæge til stede, som prøvede at fiske den op med fingerne, men måtte til sidst bruge en tang.
    og måtte genoplive hunden, med hjertemasage og mund til snud.. hunden har det godt i dag.

• #4   1. apr 2009 Fy for en oplevelse det må have været. Men godt at det ikke endte helt ulykkeligt. Puha

• #5   1. apr 2009 Jeg kender også et tilfælde , hvor en Labrador fik en golfbold i halsen... som ikke overlevede.......Så jeg siger som Hulgaard's Babett......PAS PÅ.

Men jeg synes faktisk ikke det er så svært at regne ud selv...... da vi alle ved at mange hunde æder alt.... selv sten........ og vi ved ... også fra små børn.... at runde ting ,... er mest farlige... :O)

• #6   1. apr 2009 Hmm det har jeg faktisk aldrig tænkt over, jeg har faktisk tit vores Franske Bulldog med, nå jeg går på Driving Range, så får hun lov at løbe ud og hente bolden. Men det kan da godt være man skulle stoppe med det!!

• #7   1. apr 2009 Det kommer vel også an på størrelsen, en chi kan vel ikke sluge den? smiley

Vil nu mene det også er dårligt for tænderne og ikke ligefrem det bedste at ramme hunden i hovedet med.. eller naboens kat, bil vindue ect... smiley

• #8   1. apr 2009 Godt for tænderne... Nu træner flere 1000 hundeejer apportering med deres hunde, det er lige fra bolde og ned til nøgleringe uden vedhæng.

og jeg gør det selv med Babett, hun har apporter alt lægtehammer, muggert, stegepande, krydsnøgle, cykelpumpe, kæder, nøgler, kablerstykker, og meget andet, hendes tænder er stadig hvide og har ikke taget skade, selføllig er de blevet lidt slidte. men det hører med, når man vil dyrke hundesporten.

Kommentér på:
Golfbolde og hunde "PAS PÅ"

Annonce