{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Klaus T
Klaus T
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 44

Hunde og golfbolde... {{forumTopicSubject}}

Her igår stod jeg ude i haven og slog et par bolde for at øve lidt golf. Det er sådan nogle plastic bolde der ikke vejer spor, og med store huller i, så de flyver 5-7 meter ud af græsplanen typisk, max.

Hunden synes selvfølgelig det var sjovt at sidde og kigge på mig slå, og endnu mere sjovt at rende ud og hente boldene og tage dem med tilbage igen og aflevere.

Men jeg var nervøs for om ikke sådan en "golf" bold er farlig for hunden, kan den ikke komme til at synke bolden? Jeg sørgede for kun at have én bold i spil mens hunden rendte rundt, så jeg var sikker på den ikke fik lov at ligge og tygge på den.

Det er ikke en bold der kan blokere luftvejene, netop fordi den har så store huller som den har - er jeg overbevist om - men vil jo helst undgå at hunden får en uheldig situation med en slugt golfbold smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde og golfbolde...
  • Klaus T
    Klaus T Tilmeldt:
    sep 2006

#1   30. mar 2007 Ingen andre der har golfbolde-glade hunde? smiley

• #2   30. mar 2007 Klaus.
    har ingen kendskab til golf bolde.
    men kender til et tilfælde hvor hunden blev kvalt i en tennisbold..
    måske man bare skal holde sig på den sikre side og så må du selv samle dine golfbolde op smiley

• Klaus T
    Klaus T Tilmeldt:
    sep 2006

#3   30. mar 2007 En tennisbold er meget, meget større end en golfbold smiley
    Nu kommer det selvfølgelig også meget an på hundens størrelse...

Det er ikke fordi jeg vil spare mig at hente golfboldene - men det virkede nu som meget god underholdning for hunden, at sidde og vente på jeg skyder, og så løbe ud og hente bolden, for at bringe den tilbage til mig igen smiley

• #4   30. mar 2007 Klaus..
    kan se du har en mindre hund.. Hunden der blev kvalt af en tennisbold,var en rottehan.. så ved ikke om man kan sammeligne størrelse..
    Problemet med tennisbolden er,at den kan presses lidt sammen og derved kile sig fast i halsen..
    de kæmpede for at få den ud,men den sad i spænd og hunden døde i armene på ejer..

Men aner intet om golfbolde,som sagt smiley
    Hvis i finder det hyggeligt og du mener det er sikkert,så er det bare at forsætte smiley

• Klaus T
    Klaus T Tilmeldt:
    sep 2006

#5   31. mar 2007 Det er sådanne nogle bolde her, altså normal golfbolde størrelse, men fulde af huller og ikke noget der kan blokere luftvejene:
    (link fjernet)

Kommentér på:
Hunde og golfbolde...

Annonce