330 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Juletosset hund, kender i det?!? Juletosset hund, kender i det?!?

Ligenu holder Zeus MEGET lav profil, han har været strid igår og åbnet pakker under træet som ikke var hans...og han var løbet afsted med en pakke som min mor bukker sig ned for at tage fra ham og inden hun overhovedet når at tage fat i pakken, slipper han den og springer op og bider til i hendes finger...der blødte meget og fik et blåt hak lynhurtigt!
Min mor mener dog det er hendes egen fejl, da han advarede hende, men jeg mener stadig man skal kunne tage den fra ham, uden problemer!

Han blev smidt i skammekrogen i 20 min...og han sagde ikke en lyd resten af aftenen, han kunne ligge på et frimærke!
Det burde bare ikke ske, derfor kommer han heller ikke med imorgen hvor mine to niecer også er der og vi skal åbne gaver igen, det går bare ikke :o(

Selvom jeg har klappet ham osv...er han meget flov selv idag også, jeg troede ellers ikke deres hukommelse varede så længe, men han kan nok mærke på mig at jeg blev og stadig er ked af situationen! *øvøv*

Men for fremtiden har vi aftalt, at det kun er mig der tager ting fra ham!

MEN...kunne godt tænke mig om der er andre der kan nikke genkendende til dette???

Julehilsener fra *Flovmand* og Mor

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juletosset hund, kender i det?!?
  • #1   25. dec 2004 Vil lige tilføje at han normalt er glad, kælen og legesyg og ret så normal, han havde også pjattet i sne osv, i løbet af dagen, så hvad der lige gik galt for ham, ved jeg ikke. Han bliver 10 år og han har markeret kraftigt 3 gange i sit liv og alle tre gange når nogen ville tage noget fra ham....!

• #2   25. dec 2004 Det lyder ikke sjovt, Birgitte, men set fra hundens side så ville han nok måske forsvare hvad han havde.

Med Mille er det ikke noget problem, bare børn ikke tager noget fra hende. Så kan hun godt finde på at bide. Heldigvis er der ingen hun har bidt, hvor det har været alvorligt. Vi lukker hende (desværre) væk når der kommer børn der ikke er vant til hund, eller børn, der bare ikke kan finde ud af det med Mille.

Måske har det noget med hans alder at gøre, men selvfølgelig ikke også hvis han gjorde det da han var yngre.

Glædelig jul, og så håber jeg i finder ud af noget.

Juleknus fra Rikke

• #3   25. dec 2004 Tak for din mening Rikke...det er ikke normal adfærd for ham heldigvis...og han kan sagtens med børn, men ikke hvad angår gaver.
    Tror ikke det er et alders fænomen da han har gjort det i to andre tilfælde i løbet af årene, men også i samme situation med julegaver...den skurk...ellers ikke...!

• #4   25. dec 2004 Hej, min storebror har 3 MEGET LARMENDE UNGER, som vi har holdt jul sammen med i dag, og vores hunde bliver også fuldstændig kulrede. De har dog aldrig ligefrem bidt, men det ville sgu ikke undre mig hvis de gjorde det en dag med de unger *gg*
    Men ja, det kan man da godt nikke genkendende til, for der sker alt for meget på sådan en dag, så hundene kan sgi ikke finde ud af det.
    Og nu skammede han sig jo også, så han ved jo godt at det var forkert. Op med humøret, måske er det faktisk bedre at lade hundene blive hjemme sådan en dag, men det er jo også sørgeligt at holde jul uden sin hund ikk?

• #5   26. dec 2004 Han bliver hjemme imorgen, men der var ingen børn med igår og vi var kun 4, men du har ret, han var helt oppe at ringe over alt det der foregik...!
    Det er selvfølgelig en del af forklaringen...og ja han skammede sig helt bestemt!

Kommentér på:
Juletosset hund, kender i det?!?

Annonce