{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Opdatering på Gizmo`s ryg {{forumTopicSubject}}

Ja så har jeg været til dyrlægen med Gizmo, havde snakket med dem i går og vi valgte at se det an til i dag og så prøve at smertedække ham, men da jeg ikke synes det havde nogen virkning tog vi til dyrlægen i dag...

Der var ingen tvivl om at han havde ondt i ryggen og dyrlægen mener efter ½ times undersøgelse at han har fået et vred i ryggen og det er derfor han har så ondt, så han skal holdes i ro og være på smertestillende indtil han er normal igen. Jeg er bare super glad for det ikke var en discoprolaps...

Men desværre fandt han en lille mislyd på hans hjerte, det har der ikke været før og han har været scannet 2 gange med 0 i mislyd og 1 i prolaps, men nu har han 1 i mislyd, heldigvis er det så mildt at han ikke skal medicineres på nuværende tidspunkt og slet ikke da han heller ikke er påvirket af det, han ter sig jo som en hvalp og har mere energi end Fluffy.
Så jeg håber bare ikke det bliver værre, der er jo heldigvis nogen der ikke bliver værre med tiden og det er jeg sikker på Gizmo er en af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på Gizmo`s ryg
  • #1   3. apr 2009 Nadja, håber han hurtigt kommer sig over sin skade i ryggen, og hvor var det godt at det ikke var en diskos.

    Min gamle Chi Cherie havde de sidste 5 år hun levede et dårligt hjerte, og fik medicin for det, og havde et udmærket liv. Hun blev trods alt næsten 13 år. Så en mislyd i hans alder er ikke noget at være nervøs for, og når man ved at den er der, så bliver han bare checket når han alligevel er til dr. dyr.


  • #2   3. apr 2009 Gitte nej det ved jeg godt, jeg har sat mig ind i cavalierens hjertefejl de sidste 7 år og jeg ville nok også have været for heldig hvis han var sluppet helt, men nu er han 7 år og det er sku f´lot at han har været fri så længe for der var ikke noget at høre for 2 måneder siden da han blev tjekket sidst... Så nu vil han blive lyttet på i hvert fald hver anden måned og er der den mindste forandring ryger han til scanning igen, men lige nu var det så lille en mislyd at det ikke er nødvendigt at begynde på medicin endnu, han har det jo også fint (udover ryggen lige nu)

  • #3   3. apr 2009 Jeg hørte forresten også at dem jeg skrev til dig omkring kommer og ser på dine smukke hvalpe på fredag smiley

  • #4   3. apr 2009 Årh stakkels Gizmo.. Har du overvejet at få en kiropraktor til at se på ham? De kan måske sætte det vrid, han har fået, på plads?

    Øv med mislyden:-(

    God bedring til Gizmo


  • #5   3. apr 2009 Jeanette min dyrlæge har sat det på plads igen, han er super dygtig inden for det område så det gjorde han imens han undersøgte ham, så nu skal det bare have ro til at falde ned igen, for der kommer jo nogen hævelser i ryggen af det...

  • #6   3. apr 2009 Okaj:-) Ja det gør der..

    Men god bedring til ham


  • #7   3. apr 2009 Ja, Nadja, det er helt rigtigt at de kommer på fredag. Det lyder rigtig spændende det de kan tilbyde en af mine små drenge.

  • #8   3. apr 2009 Jeg kender deres datter vi har hest samme sted og hvis de bare er halvt så søde ved deres hunde som hun er ved sin hund og sine heste så er de kanone smiley Hun har hunden med i stalden hver dag og bruger timer på sine heste og jeg ved at hende og moren går lange ture med hundene sammen og hygger...

Kommentér på:
Opdatering på Gizmo`s ryg

Annonce