{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Opdatering på Gizmo`s operation. {{forumTopicSubject}}

Ja så er det hele overstået og vi er hjemme igen.

Jeg kørte ind med Gizmo kl.9 i morges og vi startede med at komme ind og blive tjekket og vejet. Det er så en ny dyrlæge der lige skal tjekke ham og da hun har lyttet på ham siger hun sgu, ja han har jo en lille mislyd.. ØHH WHAT et havde han sgu ikke for 3 uger siden og der var jeg så parat til at gå med min hund igen for har han dårligt hjerte ja så skal han ikke i narkose. Men det skulle jo gøres så han fik lidt beroligende og da min egen dyrlæge så kommer ud siger jeg det til ham med mislyden og så ville han også høre på ham.. han kunne ikke høre noget og forklarede mig hvordan det skulle lyde og så fik jeg selv lov at lytte på ham og nej jeg kunne heller ikke høre noget.
Puhh nå men han får lige en scanning senere på året for at være sikker..

Så fik vi lagt ham i narkose og jeg satte mig ud og røg en masse smøger og fik gjort bilen klar til ham, de havde sagt at selve operationen ville vare omkring 1 time det blev så til 2 timer... Da han var færdig gik jeg med ind og stod ved ham i buret og nussede med ham og der stod jeg så til vi fik lov at køre hjem kl.14.30. Gizmo var stadig mere eller mindre sovende da vi tog hjem, men de synes ligeså godt at kunne komme hjem og sove i stedet for at ligge i et bur... så nu ligger han og putter med et varmt tæppe over sig og han er helt væk...

Selve indgrebet blev en del større end forventet, de lagde et snit på mellem 10 - 15 cm fra tissetrolden og op til brystbenet, så hele maven var åbnet og desværre var hans tarme fyldte og det er på trods af han har fastet og har lavet .... både i går aftes og i morges.. Men de fungere jo ikke optimalt de tarme, så de måtte åbne hans tarme og tømme dem for at kunne tage biopsierne. de har så også taget biopsier af hans lever og andre organer for at være sikker på at finde årsagen på hans sygdom.

Nu må jeg så vente 10 dage på at få svar på alle prøverne og imens skal Gizmo holdes i ro og fordi de åbnede hans tarme må han kun få suppe de næste 2 dage og derefter kun kogt kylling og ris i en uge, først derefter må han få sit tørfoder igen...

Nu håber jeg bare at han kommer sig hurtigt igen for hold da op det er ikke sjovt at se min lille hund være så dårlig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på Gizmo`s operation.
Kommentér på:
Opdatering på Gizmo`s operation.

Annonce