6.523 visninger
|
Oprettet:
Hanhundenavne.. {{forumTopicSubject}}
Nogen der har en god ide til et hanhundenavn?
Det må ikke være noget som alle andre hanhunde hedder som fx Simba, Zeus og andet uopfindsomt... og derudover skal det gerne udstråle noget kraftfyldt og maskulint...
Glæder mig til at høre jeres forslag
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Arne
Leo :o)
Boye
Trold
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.708
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
nov 2004
Følger: 87 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.949
nov 2004
Følger: 87 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.949
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.708
Synes du at Luffe oser af maskulinitet? GG
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Agger
Leif.....HVIS jeg skulle komme til, at købe en han engang bliver den kaldt Leif....syntes det er kanon :o)
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.890
Min bror påstår han vil kalde sin næste hund kælling. mon ikke osse det kunne give opmærksomhed:-O
Hmm... j i vores familie har vi hesten Axel og katten Ib. jeg tror ikke jeg er den rigtige til at finde på hankøns navne *G*
Jeg går udfra der er tale om en Aussie? Så kunne man vel godt benytte sig af noget engelsk
nov 2004
Følger: 87 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.949
Obie er fint, men oser nok heller ikke af maskulinitet...
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Dean
Torkild
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.708
Nogle som så klovn i mandags, HAHAHA... Humør..
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
WILLY
UFFE
ANKER
OTTO
HELVEG
BENDT
THUESEN
TIMOGBUM
Alt efter hvilket parti man tilhører og kan lide .....*LOOOOOL*
WooooW..... jeg er morsom.... *GG*
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.708
Watson
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
BLAIR
BROWN
THATCHER...... *GG*
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 9.950
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.890
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.890
Jeg synes faktisk Thatcher er sødt -uden at hægte noget politisk ved det;o)
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Robin
Wilbor
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.890
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.890
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
HOLMES
WATSON...
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.114
Herkules (hedder louie på stamtavlen)
Carnifex - bødel på latin- mere macho blir det ikke.
Tank
Wesley - wesley snipes er ret maskulin
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.185
Jack
Mambo(kan jeg selv rigtig godt lide:-)
Bronko
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.114
Beast
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.185
Odo, er også et godt navn, og nemt....
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
GONZOLA
ARCHILLES
LUMUMBA
STRIKE
KLAPHAT.....................hi hi
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.139
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
Kunne du ikke lige fortælle hvilket af de nævnte navne.... der kommer nærmest det du kunne tænke dig......så er det lidt nemmere.
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.185
*NITTIB* *Lasse*&*Nanna *: he he du kan slet ikke lade være...
den skal da hedde BOND....klister Bond...og i daglig tale TAPE!!!!!Loooooool
men ja, Bond er faktisk også et sejt navn,,,
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.346
http://www.babynology.com/australian_babynames.html
Populære Aussie-navne
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
ORFEUS
KAPTAJN KLO
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.890
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.890
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
Kim - Noah, Quatro og Maddox er rigtigt gode.. de er til nærmere overvejelse ...
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
KASPER RØGHAT
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.890
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
Synes du det er maskulint....... Hmmmm...
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.185
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.346
Prøv nu bare mit link.. Søg lidt i lige præcis det forbogstav du vil have og jeg er sigger på, at du finder et rigtig sejt Aussie-navn ;.P
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.185
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.346
Kan ikke stave mere...
Og forresten finder du garanteret et navn som ikke er heeeelt almindeligt herhjemme..
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
Hvis du nu finder ud af , du hellere vil have en tæve........ så tror jeg ikke du tør spørge os om et tæve-navn.....*LOOL*
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.346
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.890
Og jeg kan sgu godt se hvor jeg ikke skal spørge om navn til min kommende hund *GG*
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
ROMELUS og REMUS....... det var de 2 drenge , der blev opfostret af en ULV....
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.185
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.629
australske hundenavne
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.629
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.185
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.327
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 321
Bonzo
baloo
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.366
Raki
Ashan
Dandy
Dino
Boss
Nero
Lukas
Raffi
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.366
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.366
G'day mate hører man alle steder... Uanset om man kender hinanden eller ej
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.185
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 307
Hanhundenavne..