{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

man ser på hunden {{forumTopicSubject}}

godmorgen HG

så bliver man vækket kl 7:15 af en ret så insisterende hund. nå, op, selvom man først gik i seng kl halv to (måske skulle han liiiige have haft en sidste luftetur der?), tøj på, snor på hunden og afsted. det blev faktisk en rigtig hyggelig tur. mod min forventning var der faktisk andre mennesker oppe på denne tid en søndag morgen! vi mødte: en løber og en cyklist. så så vi to forskellige personer med hund... blev ret så overrasket over at der egentlig var nogle oppe...

så kommer man hjem og tager hundens vand og maskål op og skyller den (hvorfor kommer der egentlig ALTID hundehår i?). så var der lidt morgenmadsrester fra i går, som han sad og tiggede ved (scrambled eggs, pølsestykker og bacon i tern) og jeg forbarmede mig og kom lidt i madskålen. så kom der tørkost i skålen og kunne ikke dy mig for at hælde lidt ekstra jomfru-olivenolie over. værsågod Valde, så er der serveret...

jeg finder min egen morgenmad frem (pandekager fra forleden) og hører nogle temmelig høje smaskelyde. kigger hen på hunden (som står med ryggen til) der så kigger op på mig mens han smasker godt og grundigt og logrer med halen...

nu er man da for længst færdig med at spise, og nu ligger man dejlig tilfreds her ved siden af.... det varer nok ikke længe før han lægger sig til at sove (hehe... dér kom det dybe suk, så nåede dårligt at skrive færdig;) )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  man ser på hunden
Kommentér på:
man ser på hunden

Annonce