8.217 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Beroligende middel- Zylkene ? Beroligende middel- Zylkene ?

Min dyrlæge har idag givet mig Zylkene, som er en naturmiddel i pilleform, som efter sigende skulle virke beroligende fx nytårsaften eller ligende..

Jeg skal ud og flyve, og King skal med, og det har han prøvet før, og stresser over det, så ville gerne have han slappede lidt mere af. ( og ja han skal med)

Hvem har prøvet Zylkene på deres hund- og virkede det?

Hilsen Julie

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beroligende middel- Zylkene ?
  • #1   7. apr 2009 Vi har prøvet det på vores staff, og han får det stadig.
    Han har fået det i over 6 md, og vi er glade for resultatet.
    Han lider af angst for mange ting, og vi har set en klar forbedring af hans adfærd, efter vi begyndte med zylkene.

• #2   7. apr 2009 Tonny og Maja. Må jeg spørge lidt ind til hans angst? Muligvis over pb.. Og giver i ham det hver dag?

• #3   7. apr 2009 Han får det hver dag, og har gjort det længe nu.
    Han har lige fra fødselen af været en lille pylret hund, som er bange for nye ting. Han har også en adfærd, som gør han minder om en autist.
    Vi har været på landbrughøjskolen med ham, og han er blevet scannet, røntgen fotograferet og undersøgt i hoved og røv, uden vi har fået en endelig diagnose. Dog viser den nerologiske undersøgelse, at der er noget galt med ham, men vi ved ikke hvad. Måske ikke nok ilt ved fødsel..?
    Han er bange for alt nyt. Bare det der er kommet en ny pude i sofaen, er nok til at han gør af den, og bagefter løber væk og gemmer sig. Han har været til en mental test, som han dumpede med et brag. Ikke fordi han er aggressiv, men fordi han gik i panik ved alle momenterne, og var pladsen ikke indhegnet, var han stukket af.
    Han giver et sæt hver gang man rører ham, også selvom han kan se hånden komme ned imod ham. Han falder også i staver nogle gange, og er svær at komme i kontakt med.
    Zylkene har helt sikkert hjulpet og mildnet mange af hans symptomer, men helt normal bliver han aldrig.

• #4   7. apr 2009 Av, det var sgu synd. I må da unægteligt have tænkt på om det er noget liv for den lille fis?

Men han får det altså hver dag? Emma er meget usikker, og sidst talte dyrlægen om beroligende piller til hende, men synes det er noget voldsomt noget at give sin hund hver dag, så et naturmiddel ville klart være at foretrække.

• #5   7. apr 2009 Ja da det er et naturmiddel, er der ikke nogen bi virkninger.
    Og ja, vi har da overvejet flere gange, om hvor vi skal sætte grænsen.
    Men efter vi begyndte med zylkene, er han alligevel blevet så meget bedre, at vi ser tiden an. Han er også lige startet på et stærkt antidepressiv middel "lykkepiller", som han skal have sammen med zylkene i 3 md, for at se om det kan bedre hans adfærd yderligere.
    Derefter skal han trappes ud af begge dele, og så må vi se hvordan han reagerer.

• #6   7. apr 2009 Ja min læge talte også lykkepiller i en 1-6 mdr og så trappe ud bagefter og se om det var godt for hende.

jeg vil meget gerne høre hvordan det kommer til at gå for jer. Nu er Emma ikke så uheldig som jeres basse, men nok til at det er noget der går mig meget på.

• #7   7. apr 2009 Jeg skal også have My med ud, at flyve og er også meget spændt på hvordan hun reagere på det.

Det der Zylkene skal det gives noget tid i forvejen eller kun på selve dagen?

• #8   7. apr 2009 Har fået det med hjem i dag, og dyrlæge sagde at jeg bare kunne afprøve det i de her 14 dage op til flyrejsen, hvis jeg skulle noget der kunne stresse ham.

Det skal gives en time før, og så sku det virke i 24 timer- UDEN bivirkninger, og hunden skulle være helt normal.

King har fløjet før, men han sad med store øjne og tungen ud af munden og rystede hele turen, så ville gerne undgå det denne her gang. Min mor bor i spanien, så engang imellem er det altså nødvendigt at vi tager derned.

• #9   7. apr 2009 ja og bare på selve dagen. men det skader ikke, så man kan afprøve om det overhovedet har nogen effekt

• #10   7. apr 2009 Ond dræber. Hvor har du købt det henne? Det er helt klart noget der skal prøves.

• #11   7. apr 2009 Jeg fik det hos dyrlægen smiley Var ikke særlig dyrt.. mener jeg gav omkring 30 kr for 10 stk eller sådan noget .)

• #12   7. apr 2009 Ok, jeg vil lige se hvor jeg kan finde det. Tusinde tak smiley Vil meget gerne høre tilbagemelding fra dig her i tråden, om hvor godt det virker på din lille bassemand.

• #13   8. apr 2009 Vi har lige fået Zylkene til katten, er virkelig spændt på, om det virker på hende.... Vi gav 165 kr for 30 stk, så det er da lidt pebret, men hvad man ikke gør for de kære dyr smiley

• #14   8. apr 2009 Jeg gav min unghund det i en periode på nogle mdr og med rigtig god effekt. Det tog toppen af angsten, så kan helt klart anbefale det.....
    Men synes nu du skal starte 2-3 dage før afrejse og så måske give dobbeltdosis på dagen. Så er du sikker på det er i kroppen.
    Du kan evt også suplerer med et dap halsbånd, det virker også fint.

• #15   8. apr 2009 Jeg har prøvet det på min hahund men jeg synes ikke det virkede på ham.

• #16   8. apr 2009 Afprøvede det i dag, da jeg skulle ud på Østerbro og hente hundemad.

Tog metroen og bussen, og gik det sidste stykke inden trenddog på østerbrogade. Min hund var sku lige så stresset som han plejer at være. smiley

Rikke A: dobbeltdosis- har du afprøvet det selv?

• #17   8. apr 2009 Jeg har skrevet en besled til dig:-)
    Du er nødt til at give det nogle dage, før du kan mærke en effekt.

• #18   8. apr 2009 ond dræberhund- min mor har lige fået det til hendes og dyrlægen sagde at der går nok en måned før der sker resultater, så lad det lige virke:)

Kommentér på:
Beroligende middel- Zylkene ?

Annonce