475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til bange hund Hjælp til bange hund

i fredags var min kæreste og jeg ude og gå ved charlottenlund fort med manse. det var en rigtig hyggelig tur indtil der kom nogle brag ude fra havet. (lød ligesom fyrværkeri).
Manse oplevede din første nytårsaften sidste år og blev så skræmt. jeg gjorde det man siger man skal gøre så man ikke får en bange hund, men den gik desværre ikke.

da Manse så høre disse brag så lægger han sig bare ned. midt på stien. han er fuldstændig ligeglad. vi prøver at få ham til at gå. jeg sætter mig på hug og kalder med en glad stemme. han kommer så også men lægger sig ned igen:S
Vi have desværre ikke godbidder med på denne tur.
til sidst kunne vi ikke gøre andet end at min kæreste måtte bære ham. da vi kommer ud ved vejen går han igen..
jeg synes jeg har prøvet alt (har haft nogenlunde samme problem før).
Synes det er så synd for Manse. har i nogle gode råd. for ved ikke hva jeg skulle have gjort hvis min kæreste ikke var med. jeg kan ikke bære min hund! og man skal jo for det første ikke bære sin hund. men vi havde virkelig stået i lang tid.
Håber nogle kan hjælpe

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til bange hund
  • #1   12. apr 2009 lidt stavefejli:S

• #2   12. apr 2009 han er ellers god til støj og høje lyde, men når det kommer til noget der bare minder om fyrværkeri så bliver han vildt bange:(

• #3   12. apr 2009 Er hunden først blevet "SKUDRAD" så er der faktisk ikke ret meget at stille op.
    Man har prøvet at trænet hunden, uden at den er disederet påvirket, men det er så på meget lang afstand og hvor hunden er aktiv med noget helt andet. men i lang de fleste tilfæde, er det svært og næsten umuligt, at få gjordt hunden skudsikker.

Derfor er der mange hunde som bliver kasseret fra militæret og politiet, pga. skudrad.

• #4   12. apr 2009 det er bare så ærgeligt. for jeg har ham med overalt og det ville være så neder hvis jeg en dag står alene med ham et sted og ikke kan få ham hjem smiley vil nemlig ikke hive ham aftsed i snor! hvilket man slet ikke skal gøre. det hjælper jo slet ikke.

Kommentér på:
Hjælp til bange hund

Annonce