Gensidig pasningsordning i KBH området {{forumTopicSubject}}
Hej,
Vi er på udkig efter nogen der er interesseret i at lave en gensidig pasningsordning, hvor man hjælper hinanden med at passe hundene. Det kan både være ved ferier korte som lange eller blot en aften.
Om os:
Vi er et par der bor i lejlighed på frederiksberg, med et dejligt grønt område/park forenden af vores vej.
Vi har 2 Chihuahua Mischa på 2 1/2 og Chewie på 1 1/2 (kastereret). Begge hunde elsker at ligge og putte og give mysser på næsen, men de er selvfølgelig også altid klar på leg:-) Chewie er lidt tilbage holdende over for andre hunde og han er ikke så god til at læse deres signaler, hvilket resulterer i at han i starten gør lidt ekstra. Men når dette er sagt må jeg også tilføje at vi ALDRIG har haft nogen problemer med andre chihuahuaer vi selv har passet samt at han blot skal have lidt tilvænningstid.
Herhjemme:
Her hjemme må hundene være i sofaen og sover i sengen. Er det ikke tilfældet hos dig, er det helt iorden - men du skal nok lige opdrage lidt på dem så;-)
Egne tanker:
Jeg har ikke de store forstillinger eller krav om hvordan ordningen skal foregå eller hvem den skal laves med. Selv havde jeg blot tænkt at det ville være fedt og lækkert med nogen som ville passe hundene når vi skulle besøge familien på fyn (hvor vi desværre ikke kan have hundene med) eller blot skal nogen en aften efter job.
Håber på at høre fra nogen af jer:-)
NB: Dette indlæg er også postet i Chihuahua gruppen
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.568
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Jeg bor selv på Frederiksberg, og kan sagtens hjælpe med at passe hund i ny og næ, men jeg har en større hund, nemlig en amstaf..
Er det Axel Møllers Have I bor ved?
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 55 Svar: 462
sep 2006
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
helt forståeligt..
Ville bare lige høre.. Nogle af de små kan jo sagtens med større hunde
Held og lykke..
sep 2006
apr 2014
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 4
Jeg googlede pasningsordning og fandt denne post.
Jeg kan se at posten er nogle år gammel, men jeg kan da nævne, at Tibetanerklubbens pasninmsordning har kørt i en del år.
Den fungerer udmærket og er tilgængelig for alle.
Også for andre hunderacer. Ja man behøver strengt taget ikke at have en hund.
Den kan findes på (link fjernet) hvor der er en formular til tilmelding til ordningen.
Venlig hilsen Webmaster og koordinator for pasningsordningen Jørgen Larsen.
Gensidig pasningsordning i KBH området