Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvid schæfer hvalp fra 15-9-2009
  • #1   19. apr 2009 Hmmmm mon ikke det var i 2008?

• #2   19. apr 2009 hej vi har købt eb hvalp der og den blev aflivet.... hans historie kan du læse her www.hearts-of-storm.com under vi mindes. du er også velkommen til ringe til mig hvis du har spørgsmål... hva fejler jeres??

• vibeke v
    vibeke v Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #3   19. apr 2009 jo selvfølgelig 2008

• #4   19. apr 2009 men kan fortælle at der er flere syge hunde der er kommet derfra... meget indavl og hvalpe for pengenes skyld.

men som sagt er du velkommen til at ringe og få en snak.

• vibeke v
    vibeke v Tilmeldt:
    apr 2009

#5   19. apr 2009 Den er bar så angst , og så kaster den jo op.. altså helt overdrevet angst.det er så synd for den , og vi er ved at gå ud af vores gode skind.
    set i bakspejlet, burde vi have luret ham , for vi måtte ikke se forældrene til ham,, men tror han havde fået 9 hvalpe , så jeg håber der er en herinde..... så den er ikke syg i den forstand, ja det håber vi ikke, vi havde godt nok kontakt til dyrlægen i fredags , fordi den kaster meget op, og vi skal have den til undersøgelse

• #6   19. apr 2009 stakkels hund og jer... jeg havde Ize i 13 dage de ti af dem lagde han på dyrehospitalet.

kender en som har en tæve derfra og hun er også nervøs ved andre mennesker. de har arbejdet en del med hende....

han har maneg forskellige hunderacer og laver mange hvalpe...

nok en god ide at få ham tjekket...

• vibeke v
    vibeke v Tilmeldt:
    apr 2009

#7   19. apr 2009 Ja, den skal tjekkes i næste uge - og føj jeg var lige inde og tjekke dit link.. frygtelig historie. Jeg går også bare rundt og frygter at vi bliver nødt til at skille os af med Rocco. Håber det ikke

• #8   19. apr 2009 vi havde ham ikke længe- men hvor var det bare hårdt....

du må da endelig holde os opdateret.

og håber det bedste for jer.

• #9   19. apr 2009 Vibeke V
    Puha- kan tænke mig hvilken avler du har fået ham fra smiley
    Det er spørgsmålet om der er så meget at gøre.... smiley

• vibeke v
    vibeke v Tilmeldt:
    apr 2009

#10   19. apr 2009 selvfølgelig , i skal nok høre mere...........

• vibeke v
    vibeke v Tilmeldt:
    apr 2009

#11   19. apr 2009 ja vi har da efterhånden hørt meget om ham... han virkede ellers så rar og vi fik hundemad med hjem til den i starten, for det vare bare så vigtigt for ham at vide at den fik godt foder

• Louise V
    Louise V Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #12   18. okt 2014 Hej. Jeg ved, at dette er en gammel tråd, men er sikker på, at min tæve er fra samme sted! Hun er også meget angst, og vi måtte heller ikke se forældrene. Vi har hende stadig, og hun er lige blevet testet positiv for HD ?? hun er en rigtig dejlig hund, som vi har arbejdet meget med pga angst for fremmede. Hun skulle være den sidste i kuldet.
    Hvordan går det med jeres hunde??

profilbillede
Kommentér på:
Hvid schæfer hvalp fra 15-9-2009

Annonce