Hvad sker der dog??? Hvad sker der dog???
Min tæve Leia, har fået nogle flip hvor hun bare står og ryster... som hun er totalt overgearet.. Hun springer op af os, og drejer rundt om sig selv som et piskeris når hun er nær os. Hvis vi sidder i sofaen eller her ved pc, lægger hun sig på vores fødder - og ryster! Hvad mon dette kan skyldes? Jeg kan slet ikke engang tage hende i halsbåndet og få hende til at slappe lidt af, for hun hopper og danser helt onsvagt! Skøre tøs! Hun skulle gerne gå i løb her i starten af Marts, kan det mon hænge sammen?? Jeg synes dog ikke hun opførste sig SÅ skørt sidst!... HUn har altid været lidt vimset, men kun lidt!
Heidi
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
Er det første gang hun opføre sig sådan? Men så igen de dér kvinde hormoner de kan jo godt være lidt sære i den tid, har jeg ladet mig fortælle
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
Hun er jo som sagt vimset normalt, men dette overgår altså hvad normalt er.... Når de nærmer sig løb kan de godt blive sære de tøser... Men jeg ved ikke, har aldrig hørt eller set at de begynder at te sig sådan.... Et eller andet sted virker hun til at være fuldstændig overlykkelig, hun er bare slet ikke til at styre.. Når de får kiks eller ben, skal hun lige kaste rundt med det først, tygge lidt på det... og så hen og ligge på fødderne! Hun glæder sig nok bare lige så meget som jeg til hun skal pares ;0) og det er vel også forståeligt nok... *GG*
Heidi
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 163
Men min Baloo er også meget nem til at komme op at køre, vi plejer bare at ignorerer ham hvis han bliver helt hyper, og så falder han hurtigt ned igen.
Hvad sker der dog???