Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bider i sig selv.
  • #1   29. apr 2009 hvis han klør sig så meget at der går hul, så ville jeg tage et smut forbi dyrlægen.

Er han tjekket for lopper?

• #2   29. apr 2009 ja han har fået loppe kur men det er tænderne han bruger.

• #3   29. apr 2009 Ja det har jeg forstået, altså at det er tænderne han bruger, det er der ikke noget underligt i, det underlige er at han gør det så voldsomt at der går hul.

Jeg ville ringe til dyrlægen imorgen og få ham tjekket for lopper, hårsækkemider og alergi.

• #4   29. apr 2009 Det samme gjorde Oscar for et par uger siden. Han bed i sin hale hele tiden og ville knap nok gå, så vi tog til dyrelægen, og fik at vide at han har bidt så hårdt, at der var et kæmpe kødsår, som der var gået forrådnelse i. Han skulle så ha' smertestillende og pencilin i ca. 1 uge og ha' krave på i 2-3 dage.

• #5   29. apr 2009 .. Hov, og dyrlægen sagde at det kunne være noget eksem eller sådan noget. Hun vidste det ikke helt ..

• #7   29. apr 2009 Hvad for et loppemiddel har du brugt?

Hvis det er frontline, ville jeg skynde mig at finde et andet og få givet hunden.

Dyrlægen skal indover, da den jo i så fald skal have to gange loppekur oveni hinanden.

• #8   30. apr 2009 *CH* Tavlemafioso !

Hvorfor ville du give noget andet?

Det jeg har givet til mine hunde kan jeg ikke huske hvad hedder, det var noget natur produkt der ikke var giftstoffer i.. Men synes stadig den lille klør sig selv efter 3 uger.. Men der er ingen lopper at se i den lyse korte pels.

• #9   30. apr 2009 Maiken fordi lopperne har udviklet resistens overfor frontline - det virker ikke længere, desværre.

Selvom det er noget lettere at se lopper i en kort lys pels med lys hud under, så er det desværre sådan, at har hunden loppeallergi, så skal der faktisk bare et enkelt loppebid til, så får hunden store gener. Derfor er det vigtigt, at det bliver udelukket at det er lopper.

Er det et præparat med dokumenteret effekt, du har brugt?

• #10   30. apr 2009 Ja det tror jeg. Har købt det i dyrehandlen og hun sagde dernede det var det bedste.. Man kunne også tydeligt se lopperne inden jeg gav hende det. Hun var loppebefængt da vi fik hende hjem fra opdrætter.

Den anden hund jeg har klør sig overhovedet ikke, så tror ik der er lopper mere, men ved ik hvorfor hun så blir ved?

Kommentér på:
bider i sig selv.

Annonce