{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund sover meget?
  • #1   30. apr 2009 kommer nok an på racen

  • Lene G
    Lene G Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 60
    #2   30. apr 2009 Nej det er ikke normalt, men heller ikke unormalt. Jeg synes det fortæller, at hunden keder sig og at du måske aktiverer den for lidt. Hvis ikke der er noget at give sig til, ja så sover hunde. Det er din opgave at sørge for at give den opgaver så det ikke sker.
    Måske overfortolker jeg, og så beklager jeg selvfølgelig.


  • #3   30. apr 2009 Det kommer vel også an på hvor lang lufteturen er? For begge mine sover efter en god lang tur.

    Må jeg spørge hvor meget din hund vejer? Fusse havde en periode hvor han sov meget - man han var også meget overvægtig. Efter en streng diæt er han en helt anden hund


  • #4   30. apr 2009 han vejer ca 50 kg, men nu er han jo os en stor hund.

    plejer at gå en god lang tur 4 gange om dagen


  • #5   30. apr 2009 Vi har en Rhodesian Ridgeback, han sover også meget, men det tror jeg er fordi han bliver aktiveret meget udenfor, vi er ude 3 gange om dagen, den ene er om aftenen, hvor manden går et par timer ud over markerne og træner søg!

    Når du er ude 4 gange om dagen på lange ture, så er det klart den sover meget! den bliver jo dejligt meget aktiveret og er derfor træt når den er hjemme smiley

    Vi har også en Fransk Bulldog som er med på de to første ture med den store, men om aftenen er det kun en lille tur hun kommer på med mig, da hun ikke kan gå med far og Chilli. Hun er meget frisk indendørs og vi leger meget og aktivere hjemme, hvor igen i modsætning den store, der kun "gider" aktiveres ude..


  • #6   30. apr 2009 Nu har jeg en højaktiv race og min ville langt fra være kørt træt efter 4 lange ture. Jeg kan dog godt forestille mig, at en mindre aktiv race og i en størrelse som din ville være godt træt efter så meget motion, så det lyder ikke helt tosset i mine ører. Ville ønske, at min også var sådan bare en gang imellem. smiley

Kommentér på:
Min hund sover meget?

Annonce