{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Matt L
Matt L
Tilmeldt:
16. nov 2018
Følger: 9 Emner: 2 Svar: 3

Min hund sover meget {{forumTopicSubject}}

Hej
De sideste stykke tid er min hund begyndt meget bare at ligge ned slappe af/sove
Når jeg feks sidder i sofaen gider hun ikke ligge ved mig, hun går direkte ind i sengen og ligger der end til vi skal gå tur.
Når vi så har gået tur, så ligger hun sig ind i sengen igen og ligger der endtil vi skal gå næste tur
Når jeg kalder på hende, kommer hun og evt ligge i sofaen ved mig i 2-3 min også går hun tilbage ind i sengen (i et andet værelse)
Også blir det til vi skal gå tur igen

Hvorfor gør hun det ?

PS. Jeg laver masser aktivitet i hjemme med hende vil hun gerne deltage, men når vi så er færdig direkte ind i seng og lig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund sover meget
  • #1   21. feb 2019 Mon ikke bare hunden " død-keder " sig ? … smiley

    Men det er jo svært at give et bud på , når vi ikke ved hvor gammel hunden er … hvilken race … og hvad du ellers laver med den .


  • Matt L
    Matt L Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 9 Emner: 2 Svar: 3
    #2   21. feb 2019 Tjo.
    Jeg laver meget aktivitet med hende både ude og hjemme, som hun også gerne vil.
    Men det der undre mig at hun altid ligger sig i andet rum


  • Matt L
    Matt L Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 9 Emner: 2 Svar: 3
    #3   21. feb 2019 Hun er 1 år og 7 mdr og ren Lab.

    Går 5 ture med hende om dagen på 20 min på de korte tur og 45-60 min på de lange og forskellige sunse og løbe aktivitet når vi går tur
    I hjemme laver vi snuse aktivitet hvor hun finder gemte ting også fjoller vi rundt.
    Og viligeholde self træning på kommandoer

    Det er lidt info om dagen


  • #5   21. feb 2019 Er hun frisk og legesyg når I er ude? Eller virker hun lidt dvask og bliver nemt forpustet? Spiser hun normalt? Skider normalt? Og hvor længe har det stået på?

    Det er svært at komme med gode bud, når der er så få oplysninger. Det kan være løbetid, falsk drægtighed, den mavevirus der er i omløb, hjerte- eller lungeorm eller noget andet. Det kan også være at din hund bare er overvældet og træt. Så se om du kan svare på spørgsmålene herover, og gerne beskrive jeres hverdag lidt mere smiley


  • #7   21. feb 2019 tænker ikke det er unormalt de ligger hvor der er ro og måske lidt køligere end i stuen ,,, ... hvornår var hun sidst i løbetid, er den lige ovre, eller er der en på vej ...

  • #8   21. feb 2019 Jeg tænker også cyklus
    Hvornår var hun i løbetid?


  • #9   21. feb 2019 Hvornår har hun sidst været i løb?

Kommentér på:
Min hund sover meget

Annonce