{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Reglerne i togene!!? {{forumTopicSubject}}

Jeg kommer oprindeligt fra Herning, så 1 gang om mdr ca tager jeg hjem på besøg.. Som en selvfølge tager jeg selvfølgelig min elskede mops med..

alle de gange jeg har rejst, har jeg ikke købt billet, som tog manden ikke har sagt noget til. du nusser altid om hende. Men der hvor jeg så blir forvirret, er der hvor Nogle tog mænd siger "du skal have billet til din hund, så du får en bøde og siger at hun fremover skal være i taske" og andre siger "Nej det gratis" og andre ignorere hende bare:)

JEG ER SÅÅÅ FORVIRRET!

syntes det er så synd at hun skal være i en taske, men har selvfølgelig købt en.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reglerne i togene!!?
  • #1   1. maj 2009 hvis du kan ha din hund i taske , er koster det ikke noget , så længe hun er der ..
    hvis den ikke kan være i en taske , skal du købe en børne billet

• #2   1. maj 2009 tasken behøver ikke være lukket=) men trandsportkasse så er det også gratis=)

• #3   1. maj 2009 Høj ekko ja smiley Hehe det gør mig bare så forvirrende når 80 % af dem ikke siger noget til hun sidder på gulvet.. altså.. Bare de tog mænd kunne være enige- smiley

skal til jylland på torsdag så må vi se hvad hun siger til a sidde i den nye taske. Da jeg kom hjem med tasken og stilte den på gulvet troede hun det var et "monster" bjæffede og ruskede i den:D

• #4   1. maj 2009 Hehe hun er rigtig sød:) Hun mener også at høm høm skralde spandende er nogle farlige nogle..

Det jo det, det må da være så træls at ligge i en taske i 3 en halv time. Men der skal jo være regler.. Man sys bare det så træls når det er ens ejen hund, når man ved den bare ligger sig og snorker under sædet alligevel smiley Men ved selvfølgelig også godt hvad man kan tænke om andres hunde:S

Men ih. smiley

• #6   1. maj 2009 Det vidste jeg godt nok heller ikke-.. Egentlig mærkelig syntes jeg. Jeg kunne forstå hvis man ikke måtte have 3 - 4 hunde med.. Det er trods alt egentlig meget normalt at have 2 hunde.!? sys jeg.. vil også mene at det må rimelig svært at rejse med 2 hunde i tasker.. især for os kvinder smiley meget nemmere i snor og a de så bare kan få lov til a ligge på gulvet smiley

• #8   1. maj 2009 Vuf lille alfa er godt nok sød..:)

Er godt nok også spændt på hvad rikke siger til det. smiley når vi er afsted plejer hun at ligge sig ind under sæderne også sover hun hele vejen.. så det blir spændende

• #9   1. maj 2009 Reglerne står på DSB´s hjemmeside.

(link fjernet)

Hej fra Lene og Athena

• #10   1. maj 2009 1 ting jeg ikke forstår er: store hunde må gerne ligge på gulvet, men små SKAL være i en taske. altså!

Min hund(som hører til de små) vil da 10 gange hellere ligge på gulvet.
    og fylde mindre end en taske gør..

• #11   1. maj 2009 Majbritt, din hund kan sagtens ligge på gulvet men så skal du betale en børnebillet, sådan ser reglerne jo ud.

Der er faktisk mål på taskens størrelse hvis jeg nu skulle få den ide at medtage min Grand-danois i en kæmpetaske for at slippe for børnebillet smiley smiley

• #12   1. maj 2009 Jeg kan altså ikke se det store problem.. du siger at hunden alligevel sover hele vejen, så kan den jo snildt lisså godt sove i en taske.
    Alternativet er jo at købe den en børnebillet.

Jeg ville ikke selv turde forlade mig på at togpersonalet er flinke og ser igennem fingre med hunde, taske, billetter m.m.... du kan nemt rende ind i en sur knark, der ikke har fået noget på den dumme i lang tid.. og så koster det sikkert en bøde oveni hundebillettens pris.

• #13   1. maj 2009 Nanna

Den regel med de to hunde kender jeg godt, men jeg har endnu til gode at se nogen få ballade for det. Har du (eller nogen af jer andre i tråden) egentlig det?

• #14   1. maj 2009 Tror skam heller ikke at det bliver noget problem.. Har også kun købt tasken fordi jeg mødte en af de kontrøllere som nok ikke har fået noget på den dumme i langtid ja;)

• #15   1. maj 2009 mine små har altid synes det var rart at sove i tasken.. det giver sådan lidt en 'kurv-fornemmelse'.

• #16   1. maj 2009 Det er også noget med, at hvis man køber børnebillet til hunden skal man også købe pladsbilletten til sædet overfor en - da hunden optager gulvpladsen hvor den anden persons fødder ellers skulle være.

Vi har altid Fie i en taske - det er lidt irriterende og bliver meget hurtigt meget varmt for hende.

Kommentér på:
Reglerne i togene!!?

Annonce