Hunden i sommerferien {{forumTopicSubject}}
Jeg tænkte at det ville være godt at dele gode ideer til hvad man kan lave med hunden i sommerferien:) Selvfølgelig skal man jo holde sin træning ved lige selvom det er sommerferie, men hvis man ligesom vil noget ekstra med hunden, hvad man så kan...
Sidste år var jeg på Klikkercamp, det var en rigtig god oplevelse. I år er jeg med til at arrangere Hundecamp, træning og hygge for unge mellem 11-18 år (og deres hunde) første uge i sommerferien(skriv en personlig besked hvis nogen ønsker oplysninger). Jeg ved også at dch plejer at have en lejr for unge og deres hunde, den har jeg også hørt godt om. Er der andre der kender til gode træningtilbud og aktiviteter hen over sommeren?
Man kan selvfølgelig også lave meget selv:) Jeg har personligt tænkt mig at få gået en masse spor med hundene, det elsker de jo, og der er god mulighed npr vi tager i sommerhus:)
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
I første uge af juni skal vi i sommerhus med mine forældre, og det gør vi så igen i uge 29 eller 30.. Måske tager jeg også i sommerhus med nogle venner?
Jeg tror ikke der blïver så meget pause fra træning, for de plejer at køre direkte på..
Jeg skal selvfølgelig også træne selv.. Gå en masse spor, og få indarbejdet lydigheden så den sidder på rygraden..
Men ellers skal jeg arbejde mere, så jeg får faktisk mindre tid end jeg plejer at have
Hunden i sommerferien