jeg er så nervøs for onsdag :-( {{forumTopicSubject}}
ja jeg går allerede og har ondt i maven over at jeg på onsdag skal op til dyrlægen med enzo fordi han skal have 2 mælketænder hevet ud i narkose..
da han var kun 4 måneder blev man meget alvorligt syg at en vaccination som han fik der oppe, og vi var ved at miste ham, han blev opereret og de havde hele mavesækken ude på ham, og han var indlagt i 7 dage, hvor dyrlægen havde ham med hjemme om natten..
så jeg er skrækslagen over på onsdag, jeg skal afleverer ham om morgenen mellem 8 og 9 og kan hente ham kl 16. jeg ville bare så gerne sidde med ham til han er faldet i søvn..
og så ved jeg bare at tårerne kommer til at trille når jeg afleverer ham.. jeg kan simpelthen ikke lade være...
dyrlægen har jo sagt at det jo er ren rutine og at de aldrig har mistet nogen ved et sådan indgreb, men jeg er stadig så bange fordi den sidste oplevelse der oppe var så grim
åhhhh.. jeg har heldigvis taget fri hele dagen for jeg kan jo ikke tænke på andet end min lille skat...
åhhh
Har i sat med jeres hunde til de søv da jeres skulle opereres ?
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
prøv at bevare roen, det skal nok gå altsammen...fortæl din dyrlæge hvordan du har det og bed ham ringe når din hund er færdigopereret...så behøver du ikke gå hele dagen med hjertet i halsen...
Lykke
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 631
men kan jeg godt tillade mig at spørge min dyrlæge om jeg kan blive der? når de nu foretrækker det på den anden måde
dyrlægen kan vist godt huske mig fra sidst og hvordan jeg havde det, der stod jeg næsten hver dag ved skranken og græd over det ..
jan 2005
jeg beder altid min dyrlæge give mig et kald når operationen er vel overstået, for så er jeg rolig... de timer hunden skal være der efter operationen er for at den skal vågne stille og roligt under deres opsyn....
Lykke
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.042
Er din hund over 1 år gammel da, ellers ville jeg vente til den var det, og se om de ikke faldt ud af sig selv. Min han tabte først resten af sine da han var 1,5 år gammel.
jan 2005
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.042
Ja ved store hunde kan det ødelægge biddet, men små hunde er længe om at tabe de sidste tænder og uden nogen betydning for dere bid. Men sådan en operation klinger jo altid godt i dyrlægens kasseapperat.
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Jeg har instrueret mine hvalpekøbere i at holde øje med tænderne ved tandskifte, så dem der evt. ikke selv vil falde ud kan bliver trukket ud.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 631
og de sidder næsmest helt oven i de blivende tænder. så de skal vist ud..
jeg har dog ikke på fornemmelsen da at min dyrlæge ville udsætte enzo for noget unødvendigt når han har været så meget igennem.. han sagde nemlig også at det kunne ødelægge hans bid og tænder..
jeg er så nervøs for onsdag :-(