{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

knop på den nederste øjelåg {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en hvalp der pludselig har fået en knop på det ene nederste øjelåg ,nogen derved hvad det kan skyldes ,kan det være en af de andre hvalpe der har bidt hende der??

Jeg ringede først til min egen dyrlæge, men han har politi hunde i dag, så ham kunne jeg ikke få fat på ,så ringede jeg til en jeg har brugt en del ved siden af, han sagde at jeg skulle vente til mandag og se om det udvikler sig, tror i det er noget alvorlig, er helt i panik ,da hun er solgt og vil jo ikke sende syge eller hunde med fejl væk herfra ,det ville jo være forfærdeligt for de nye ejer, håber nogen kan fortælle mig, hvad det kan skyldes og om det måske er noget der kan forsvinde igen eller om det er alvorligt kh sanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knop på den nederste øjelåg
  • #1   7. maj 2009 Lyder som et lille bygkorn, som vi mennesker også kan få. Hos dyrlægen kan man købe øjendråber som hedder Fucitalmic og som hindre at det pus der er inden i bygkornet, sætter sig som en øjenbetændelse.

• #2   7. maj 2009 Hæ hæ har du Bille som dyrlæge? det kan også være "pubetets bums", som er ufarligt!

• #3   8. maj 2009 hej Gitte ja det ligner et bygkorn men kan først få noget mandag til det desværre men det forsvinder forhåbentligt uden meen bag efter???

til ninna ja jeg har bille han er bare altid så sød og flink selv om altid har mange kunder og ventetiden er lidt lang har brugt ham rigtig meget med dumme spørgsmål her mens vi har haft hvalpe og han har altid være så flink har du også bille ??? hvad er en pubetets bums ved hvalpe går det væk igen?? kh sanne

Kommentér på:
knop på den nederste øjelåg

Annonce