{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

skreg i søvne {{forumTopicSubject}}

I morges, meget tidligt, vågnede min kæreste og jeg ved at vores hund skreg meget meget højt. Jeg tror det var noget han drømte, men har aldrig hørt det så højt. Det lød som en stukket gris eller noget. Vi vækkede ham og han plejer normalt at hoppe op i sengen med det samme vi kalder, men der gik lidt tid før han ligesom kom til sig selv igen. Og så lagde han sig helt op ad mig og faldt i søvn og lå der, helt stille, i to timer. Normalt ligger han i sengen i 2-5 min og så går han ned igen fordi det er for varmt eller vi fylder for meget. Blev bare ret bekymret for det virkede slet ikke som ham. Han må enten have haft en meget ubehagelig drøm eller også er der noget der lige pludselig har gjort voldsomt ondt.

Har I prøvet noget lignende før?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skreg i søvne
  • #1   8. maj 2009 Nala gjorde det inden vi flyttede for os selv. Hun hylede og skreg og løb pludselihgt ud af kurven - uden hun var vågen. hun stod rimeligt forvirret på gulvtæppet nogen toid, og kravlede så op til mig...

• #2   8. maj 2009 Har ikke oplevet at Daisy som sådan har skreget, men har oplevet nogen gange at hun hyler i søvne :o)
    Som en lille ulv.

• #3   8. maj 2009 Ja desværre og ikke for at male fanden på væggen, men disse symptomer havde min afdøde mops også, som døde af menigitis ( hos mops hedder det pug dog Encephalitis ) det er en nerologisk sygdom.
    Den frekommer som oftest inden hunde er fyldt 3 år. Kig efter om din hund kan gå normalt, altså ikke svinger med bagparten og vigtigst af alt, at den er i stand til at hope op og ned af noget feks. en sofa eller en seng - det kan en hund med menigitis nemlig ikke.

• #4   8. maj 2009 Det lyder ret voldsomt,
    Min tidligere hund drømte godt nok meget når den sov, den kunne også ligge og hyle imens den sov, så den selv vågnede af det og farede op og gøede på trods af det var den selv den egentlig gåede af:P

• #5   8. maj 2009 Min ene hund hyler nogen gange i søvne... og siger Mjuf-mjuf-mjuf! Det kan da være han pludselig havde en ondt et sted men hvis han ellers er sund og rask og spiser og drikker osv. ville jeg afvente og se om det sker igen.

Kommentér på:
skreg i søvne

Annonce