skreg i søvne {{forumTopicSubject}}
I morges, meget tidligt, vågnede min kæreste og jeg ved at vores hund skreg meget meget højt. Jeg tror det var noget han drømte, men har aldrig hørt det så højt. Det lød som en stukket gris eller noget. Vi vækkede ham og han plejer normalt at hoppe op i sengen med det samme vi kalder, men der gik lidt tid før han ligesom kom til sig selv igen. Og så lagde han sig helt op ad mig og faldt i søvn og lå der, helt stille, i to timer. Normalt ligger han i sengen i 2-5 min og så går han ned igen fordi det er for varmt eller vi fylder for meget. Blev bare ret bekymret for det virkede slet ikke som ham. Han må enten have haft en meget ubehagelig drøm eller også er der noget der lige pludselig har gjort voldsomt ondt.
Har I prøvet noget lignende før?
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.946
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.726
Som en lille ulv.
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.042
Den frekommer som oftest inden hunde er fyldt 3 år. Kig efter om din hund kan gå normalt, altså ikke svinger med bagparten og vigtigst af alt, at den er i stand til at hope op og ned af noget feks. en sofa eller en seng - det kan en hund med menigitis nemlig ikke.
jun 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 165
Min tidligere hund drømte godt nok meget når den sov, den kunne også ligge og hyle imens den sov, så den selv vågnede af det og farede op og gøede på trods af det var den selv den egentlig gåede af:P
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 441
skreg i søvne