{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Folk som mig burde ikke have hund. {{forumTopicSubject}}

Ja det har jeg lige fået afvide.

Mig,min lillebror og kali var lige nede i kiosken efter sodavand. kali er lige for tiden i "Trods" alderen ment på den måde at hun prøver mig af konstant. for tiden vender hun sig om mod mig når vi er ude og gå og hopper op og snapper efter snoren og napper efter mine arme og hænder.. den eneste måde jeg kan få styr på kali når hun er sådan er at tage fat i hendes halsbånd og løfte hende lidt op i halsbåndet så hun falder ned efter et par sekunder. hun fik sådan et flip på mig uden foran kiosken og jeg løftede hende lidt op i halsbåndet. og det så hende pigen/Damen på altanen. hold da op der kom gloser "Folk som dig burde ikke have hund" "den hopper bare op af dig fordi den elsker dig" "Du jo psykopat hvad med at læse om racen" "Det ender med hunden bider dig" Hvor til jeg svare at hun ved ikke hvordan min hund er og hun bare skal blande sig uden om.. Ja det kan da godt være det ser vild ud når jeg tager fat i hende men jeg hverken slår eller sparker hende eller noget. men det vildt så lidt der skal til før man er hunde psykopat osv. elsker sådan nogle folk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk som mig burde ikke have hund.
Kommentér på:
Folk som mig burde ikke have hund.

Annonce