{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Folk kører som sinssyge! {{forumTopicSubject}}

Jeg hentede Michael fra arbejde her kl 22. På vejen hjem, kom der en bagfra i fuld fart og kørte helt op i røven på os og ville meget gerne forbi selvom jeg kørte de 80 som der er tilladt.
Der kom så en modkørende længere fremme. Pludselig trækker ham/hende bagved mig, ud og vil overhale...
Jeg kunne se at det kunne han/hun ikke nå så jeg måtte bremse hårdt op så han/hun kunne komme ind på sin bane igen før den modkørende kom.
Han/hun fik så det lange lys af mig. Fjols...

Jeg synes det er så tit at folk kører som sinssyge, men det her til aften, har jeg godt nok ikke været ude for før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk kører som sinssyge!
  • #2   27. mar 2007 Sådan en idiot..........det er jo ikke kun ham det går ud over, hvis det går galt.........han tager jo jer med også..........arrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhh..........jeg bliver bare så gal.........man kan sku ikke være så ubetænksom....

• #3   27. mar 2007 orv hvad og du bor endda på djævleøen,
    jeg hader at køre bil på sjælland, møder aldrig andet end idioter, der ikke ved hvad loven siger og betyder,

det ikke bedre her på fyn, var inde i odense idag og tumle med *smølfine* og tyson(hundene tumlede) og på vej hjem derfra måtte jeg bremse hårdt op fordi der var en der bestemte sig for at køre overfor rødt, 10 min efter overhaler tupen mig med mindst 100 km/t, jeg kørte selv 80 og han kom pænt stærkt

hader sådan nogle mennesker

• #4   27. mar 2007 Ja jeg er nu heller ikke særlig vild med de motorcykler...........de kommer bare som trold ud af en æske.......pludselig er de bag en ..........og så laver de lige en kvik overhaling, som lige er på kanten af at det går galt..........mit hjerte sidder i halsen hver gang.........jeg vil ski nødig ud og samle sådan en op :o(

• #5   27. mar 2007 Ja en eller anden dag går det måske galt :o/ Håber de bliver stoppet og får taget kortet før det går galt...

• #6   27. mar 2007 Jo tak.. Jeg oplever også nogle hovedrystende situationer.. Bare forrige søndag, da jeg var på vej hjem fra Skørping.. Jeg kørte.. øh lidt stærkere end jeg måtte på motorvejen, og kunne i bakspejlet se en motorcyklist komme for fuld drøn laaangt væk..

Vil lige sige at det var den dag, hvor det stormede godt.. Han må have kørt en god del stærkere end mig, for pludselig var han der bare..

Hvad pokker får folk til at køre så uforsvarligt?

• #7   27. mar 2007 Ja det er da forfærdeligt...........de har jo ikke en chance på sådan en cykel..........kender en som kørte galt på motorcykel............alt var næsten knust i hans krop.........men han overlevede .........lå dog i koma i 2 mdr

• #8   27. mar 2007 Anita Æ

Det hjælper ikke at tage kortet, så længe de stadig har bilen eller motorcyklen. For dem der kører på den måde, er ofte ligeglad om de har mistet pappet eller ej.

• #9   27. mar 2007 Næ.

• #10   27. mar 2007 smiley Mark

• #11   27. mar 2007 Mark; tjo...smiler...jeg ku da godt se ironien i din kommentar...og er da så fræk at spørge hva du så selv lige kørte på...?
    motorcykelfolket er jo meget sårbare i trafikken,,,og jeg fatter personlig ikke hvordan filen de tør ligge og lege verdens"brianer"
    sørme godt forstå der ryger nogen stykker hvert år...
    Karina; kan kun være enig med dig at det er træls her på sjælland...som de køre....og på strandvejen...nøjjj...det vildt....fatter ikke alle de cykkelrytter tør cykle der...og de er belastende...at skulle holde øje med...samtidig med der kommer en "brian "ræsende....nøj!

Kommentér på:
Folk kører som sinssyge!

Annonce