{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Pyha.. {{forumTopicSubject}}

Vi var ved dyrlæge med Molly igen igår, fordi hendes hotspot ikke var gået helt væk og jeg frygtede at hun var ved at få et nyt på den anden kind også. Men heldigvis var der ikke noget, så hun skulle bare have en sprøjte, som skulle kunne tage det sidste af det gamle hotspot. Er så lettet. Har simpelthen været så nervøs for hende. Min lille skat. Det kostede så kun 250kr ved dyrlægen, spørg lige om jeg er glad for ham!! Sidst da hun både var i narkose, fik medicin, vi fik shampoo og penicillin med hjem, 800,- Læste om en herinde, hvis hund havde fået samme tur som havde givet 3200,- Det er da vildt en stor forskel.

Er simpelthen bare så glad, for at det er ved at være væk, måtte bare dele min glæde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pyha..
  • #1   13. maj 2009 Godt det er ved at være bedre! Er glad på dine vegne!! Der er ikk noget værre, end hvis ens lille skat er syg :o)

  • #3   13. maj 2009 Tak Kamilla, det er å forfærdeligt når ens lille øjesten fejler noget..

    Hej Mette.
    Er ked af at høre at I også døjer med dette. Mollys var også rigtig stort, det fyldte hele den ene kind. Og hun havde bare så ondt. Er glad for at høre at I også næsten er sluppet af med jeres smiley Man bliver så lykkelig indeni, men frygter bare det kommer tilbage senere.


Kommentér på:
Pyha..

Annonce