{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Pyha... {{forumTopicSubject}}

Jeg mødte sent idag, så jeg sad her ved pc`en i formiddag. Hundene havde været i haven og Kaido og Blackie kom ind igen. Jeg gik ud fra at Lotus var hos mine forældre (som bor lige ved siden af). Det gør hun ind imellem, når hun skal have ro for Kaido. Så pludselig ringede det på døren. Det var den tømrer, som går og laver noget på taget hos mine forældre. Han stod med Lotus og spurgte om det var en af vores?? Whaaaaaaat??? Men den var god nok, det var Lotus. Han havde fundet hende ude på fortovet. Vi har 2,20 meter højt hegn, så jeg måtte hele haven igennem og kigge på hegn. Ingen brud nogle steder. Så gik jeg ind til mine forældre og her kunne min mor fortælle at tømreren havde været inde for at hente nogle brædder. Så Lotus må være smuttet ud der...Men jeg kunne have kysset den tømrer. Godt nok var det hans egen skyld at hun var gået ud, men det var jeg ligeglad med. Min skønne Lotus var ikke kommet noget til.... Benene rystede vildt bagefter....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pyha...
  • #1   20. nov 2008 Ja det er ikke morsomt når det sker. Godt hun kom hjem i god behold. smiley


  • #2   20. nov 2008 Ja, jeg tror at hun blev forskrækket, da døren var lukket. Hun var bestemt ikke tryg bagefter:-))). Og der skal en hel del til for at gøre Lotus utryg.

  • #3   20. nov 2008 Jeg har prøvet en dag da jeg kørte på arbejde, og da jeg nåede Birkerød, var der en løs westie der rendte rundt inde på fortovet, men et par biler lidt foran mig var oppe og træde på bremsen, for den havde lige været ude på kørebanen og ind igen.

    Jeg stoppede og fik fat i hunden, resten af bilisterne havde for travlt med at komme på arbejdet. Kun en havde stoppet i den anden retning. Jeg tog hunden med i bilen og prøvede at ringe på deres hjemmenr.
    Først da jeg kom over på arbejdet fik jeg fat i ejerne og spurgte om de manglede deres lille hund. De kom og tog hunden med hjem igen. Den havde været væk i over 1 time.


  • #4   20. nov 2008 Tina:

    Ja og vi bor jo begge ud til samme trafikerede vej, hvor de kører MEGET stærkt ind imellem. Så ja, tanken og HVAD der kunne være sket........ Tør slet ikke tænke den!!!! For det skete heldigvis ikke!!


  • #5   20. nov 2008 Puha, ja............Heldigvis!!

  • #6   20. nov 2008 Fangede en ældre labbe han,for omkring en uge siden..

    Han rendte lystigt frem og tilbage,over en trafikeret vej..

    Troede først,han fulgte med en mand.. men kunne så se,at han nok ikke ville tværs over vejen på den måde..

    Han hyggede sig big time.. Ikke en bil,udover min stoppede..

    Fik fat i ham og ringede til ejer,om ikke de manglede en ældre herre..

    Ungerne havde glemt at lukke lågen !

    At se glæden på ejers ansigt,var da de 20 min værd..

    Fik jo både kys på kinden,en lille sludder og god opførsel af den flinke labbe han smiley

    Godt at Lotus ikke kom så langt væk..

    Ville selv gå i panik,hvis en af mine var væk..


  • #7   21. nov 2008 Puuuha sikke noget da, Stine.. Ja, jeg ville også gå i panik

    Tusse altså, du må ikke skræmme mor sårn!!!


  • #8   22. nov 2008 Sorry.......Har ikke svaret, for jeg var slet ikke hjemme igår. Ja, jeg tror også at mit ansigtsudtryk var alle pengene værd for tømreren........Pyha, hvor var jeg glad for at han lige tog hende til sig og ringede på..... Min store skræk er at der skal ske noget en dag med mine hunde......
    Nej, jeg vil slet ikke tænke tanken!!!!!


Kommentér på:
Pyha...

Annonce