Ondt i ryggen. ØV {{forumTopicSubject}}
Så har min lille bulldog ondt i ryggen igen... Hun satte lige Ally på plads og Ally ramte hendes ryg.. Kort tid efter fik hun ondt i venstre bagben. ØV.
Dem der ikke ved det, har min bulldog 2 diskosprolapser i lænden.
Hun er ikke lam i ben, hvilke er risiko med diskoene og hun skal bare holde sig i ro... Har givet hende smertestillende. Og i morgen kører vi til massør..
Det er bare så latterligt for jeg bliver pisse ked af det hver gang. Det er lige som om jeg bliver mindet om hun ikke er her for evigt. Og måske endnu kortere tid pga. den ryg..
Skulle lige af med det til alle jer forstående mennesker.. ;O)
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Sender jer nogle varme tanker og håber for hende at det bliver en hurtigt over stået omgang.. ;o)
Jeg kan godt følge dig i tanken om hvor længe du mon kommer til at ha hende, jeg har det somme tider på samme måde med Tramsen, vi ved aldrig hvad der kan ramme ham, og har man før haft problemer med ens kære hund, så tænker man nogle gange hvad kommer næste gang.. :o(
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Og jeg tror osse jeg prøver at bearbejde mig hvis nu jeg er nød til at tage beslutningen om det ikke vil være værdigt for hende mere... Men der er hun ikke endnu...
nov 2004
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 120 Svar: 1.404
Kender godt den følelse, Nemo har også dårlig ryg, dog ikke det samme som din, men ved at et forkert vrid kan koste ham livet.
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Det er grimt at gå med i bagtankerne at der kan ske noget ved et forkert vrid..
Ondt i ryggen. ØV