{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning
  • #1   14. maj 2009 Langt de fleste steder må du faktisk starte så snart du får hvalpen hjem som 8-ugers. Du skal nom skynde dig, at finde et sted, for alle foreningerne går på sommerferie her om en måneds tid, og så er der kun de private (og dyrere) træningspladser sommeren over.

• #2   14. maj 2009 Hvalpen skal min. være 3 måneder gammel, og så skal den være vaccineret, og have ansvarforsikring.
    Det er de gænse krav der stilles.
    Hvor du kan træne henne kan jeg ikke hjælpe dig med..

• #3   14. maj 2009 Det er individuelt fra klub til klub om hvalpe skal være færdigvaccineret (altså 12 uger) eller blot have fået første vaccine. Hos os i DKK-Aalborg må du komme med hvalpen fra 8 uger, såfremt den har fået sin første vaccine. Jo før man får startet på træningen jo bedre:)

• #4   14. maj 2009 Jo før jo bedre vil jeg sige!

• #6   14. maj 2009 I vores klub skal de være otte uger. Og jo tidligere man starter, jo bedre.

• #7   14. maj 2009 Jeg er hvalpetræner i DKK (har dog ikke hold lige p.t.) og jeg anbefaler, at hvalpen starter, når den er vaccineret første gang og der ud over er nogenlunde faldet til i sit nye hjem. Mange af mine hvalpe er startet mellem 8. og 12. leveuge.

Der er DKK hvalpetræning:

Amager – Lone Fritzbøger 32 59 17 70 – e-mail: fritzboeger@mail.tele.dk
    Bellahøj – Jette Rybak 43 99 90 88 – e-mail: rybak@webspeed.dk
    Hillerød – Bjarne Toftesgaard – e-mail: btgavi@mail.tele.dk
    Hundested-Frederiksværk – Bjørn Beckmann (hverdage kl. 17-18) 47 98 44 01 – e-mail: beckmann_dog@webspeed.dk
    Mosede, Karlslunde - Bente Langsø (onsdag kl. 18 - 19) 43 90 71 27
    Ølstykke – Erling Olsen (hverdage kl.17-18) 47 17 34 30

• #8   14. maj 2009 ... ved godt, at der står 3 mdr. på DKK's hjemmeside, men det tror jeg ikke mange ser ret meget på. Men spørg ved tilmelding :o)

Kommentér på:
træning

Annonce