{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Hot spots {{forumTopicSubject}}

Vores Border Terrier har igennem en periode fået gentagende udbrug af hot spots. Nogle som har erfaringer med dette. En enkel gang har det været nødvendigt med pencilin og de andre gange er det gået væk når området holdes tørt og bliver vasket med klohexodin. Vi har af dyrlægen købt en special desinficerende shampoo, som han bliver vasket i en gang i ugen - efter dyrlægens anvisning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot spots
  • #1   15. maj 2009 Vi kæmpede også med det med Aqui. Han blev klippet "skaldet", og fik antibiotika i flere omgang, og det blev bare ved med at komme tilbage. Så fik vi omsider noget salve - det hed noget i stil med det fucidin, som man bruger til ørerne - og så gik det væk på få dage, og er ikke kommet igen smiley

• #2   15. maj 2009 ja vores bliver også barberet skaldet hvergang. Fucidin kender jeg godt, men ved at det er recept pligtigt og min dyrlæge har endnu ikke ment at vi skal have noget at smøre det i. Vil prøve at spørge ham næste gang.

• #3   15. maj 2009 Prøv at vaske det med sæbespåner ,og når det er tørt pudrer man det med klorhexiedin pudder .
    Når der så kommer sår på ,smurte jeg det med elisabeth arden eight hour crem
    Møffe fik hots spot efter tæge bid.
    Men det var godt nok en sej omgang .

Kommentér på:
Hot spots

Annonce