{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Hot >Spots...... {{forumTopicSubject}}

hej
ville hører om der er nogle af jer, hvor jeres fransk buller har haft eller har hot spots???

min dyrelæge siger af nicco har det og nu må han ikke få noget af spise ud over sit tørfoder... men det har jeg sku lidt svært ved af forstå... så ville hører om der er nogle af jer der ved noget omkring HOT Spots?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot >Spots......
  • #1   29. maj 2009 Ved godt det ikke lige er en fransk buller meen - min søsters chow har hot-spots og hun må gerne få både tørfoder, dåsemaad osv - har aldrig hørt at de ikke må få andet end tørfoder - hotspot har jo som sådan ikke noget med kosten at gøre - meen at huden ikke får luft nok og bliver irritabel...

• #2   29. maj 2009 Det er også helt okay af det ikke liger er fransk bulldog men ville jo hører om andre folk havde hørt om det eller oplevet det samme...

men jeg kan nemlig ikke forstå af nicco ikke må få andet en sit tørfodder, det er jo ikke et hunde liv... han må ikke en gang få hunde godbider... Det er ikke et hunde liv efter min mening...

• #3   29. maj 2009 Sørg du bare for at pelsen er baberet af, der hvor din hund har hotspot. Har ikke hørt at kosten skulle have noget med det at gøre. Men når din dyrlæge har sagt at du ( i en forsøgsperiode ?) skal holde din hund væk fra guffer, ville jeg nok lytte til det. Dog kan du koge noget kylling og bruge som godbidder. Kylling skader ikke nogen.

Kommentér på:
Hot >Spots......

Annonce