{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

hvorfor gør det så ondt? {{forumTopicSubject}}

Jeg mistede jo min Balder i torsdags. han tabte kampen til HD. han ville have lidt hvis han skulle leve, så er rigtig glad for at han har fred nu.
men det hele tærre bare så hårdt på mig smiley jeg græder og græder, vil ikke rigtig spise og kan se at mine andre dyr også er rigtig ked, især Amy.

jeg kan bare ikke forstå at jeg aldrig skal se de smukke øjne igen og røre ved hans dejlige store hoved.

det gør så ondt !! smiley
er hele tiden bange for at jeg glemmer ham hvis ikke jeg tænker på ham. men jeg glemmer ham aldrig!

det er ham her der måtte lade livet for en dum lidelse HD

http://hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=138


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor gør det så ondt?
  • #2   16. maj 2009 Carina.. kan så godt forstå dig.. ens hund er jo hele ens liv.. du må give dig selv god tid til at sørge over ham.
    Håber du får det bedre snart.
    Varme tanker herfra..


  • #3   16. maj 2009 Det gør ondt at sige farvel.. Det er nu 1 måned siden jeg sagde farvel til min skønne mutte tøs, og jeg kan stadigvæk tude over savnet.
    Jeg ved jeg tog den rigtige beslutning og gav hende fred, men det gør ikke mindre ondt af den grund...

    Det er tilladt at føle savnet, og føle smerten ved at have mistet...

    Jeg glemmer aldrig min smukke dejlige tøs og du glemmmer helt sikkert heller aldrig din dejlige dreng. Men med tiden svinder sorgen heldigvis..


  • #4   16. maj 2009 Jeg føler med dig og forstår dig alt for godt. Jeg gik den tunge vej med Joy og Mickey den 17-04-09. Du er en ansvarsfuld hundeejer der forstår at sige stop når tid er, var min dyrlæges ord til mig den dag og disse ord vil jeg give dig med i denne svære tid. De varmeste tanker herfra.

Kommentér på:
hvorfor gør det så ondt?

Annonce