11.698 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Billig dyrlæge Fyn? Billig dyrlæge Fyn?

Jeg mangler en billig dyrlæge på Fyn til basisting så som vaccination -har lige fået en regning på 900kr for en alm vacc og 5 dages penicillin kur. Det synes jeg egentlig er lidt for rigeligt!!

Jeg er villig til at køre efter det men vestfyn/nordfyn/odense området er at foretrække...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig dyrlæge Fyn?
  • #2   18. maj 2009 ham på bogensevej i næsby mener jeg at jeg fandt ud af var en af de billigere, men stadig hvor de virker til at vide hvad de laver når de står med hunden mellem hænderne.

ellers er der odense dyrehospital, som jeg syntes kanon godt om, men prisen er også der efter så vidt jeg husker smiley

ellers skulle nyborg dyreklinik være utroligt flinke.

Rynkeby dyreklinik skal du holde dig fra, der står de er speciale i hunde og katte mener jeg, men nu har jeg fået af vide fra to andre dyrlæger, at deres "speciale" faktisk er landbrugs dyr :S
    ydermere bestiller de unødvendige prøver og lign. til dyre penge.

det er lige dem jeg kender i området smiley

• #3   18. maj 2009 Jeg synes da ikke det lyder SÅ dyrt for vacc, 5 dages penicilin og konsultation??
    Er det bare mig? Jeg tænker mere at det nok ikke bliver SÅ meget billigere og så kan det jo hurtigt sluges op i benzin hvis du skal køre langt.

• #4   18. maj 2009 Jeg synes nu heller ikke der er dyrt

• #5   18. maj 2009 Det er i mine øjne slet ikke dyrt?

• #7   18. maj 2009 Men betaler man ikke konsultation og det kommer jo også an på hvilken medicin det er?

• #8   18. maj 2009 Man mp da formode at hunden er blevet undersøgt inden den skal have penicilin

• #9   18. maj 2009 min dyrlæge er borreby dyreklinik hun er kanon dygtig og syntes også hun er rimlig med prisen. kan til tider være svær at forstå men så spørger man bare igen og så går det hele. vi har haft alle vores dyr ved hende og vi har ikke noget at klage over.

• #10   19. maj 2009 Kan fortælle at penicillinen kostede 20kr... Konsultation 480 +/- og resten er vaccination i forbindelse med anden konsultation ... Det tog 5 minutter.

Det er ligefør mit hestehospital der kører ud er billigere end det. Måske jeg bare har et forskruet indtryk af hvad 5 minutters dyrlægearbejde koster...

• #11   19. maj 2009 hvilken dyrlæge er det? Jeg bruger, og har altid brugt, Uggerslev dyrlæge, som nu ligger i Otterup. De er ikke dyre.

Kommentér på:
Billig dyrlæge Fyn?

Annonce