6.254 visninger
|
Oprettet:
Her vogter jeg skilt.. {{forumTopicSubject}}
Hvad skal der stå på sådan et skilt, før man reelt kan bruge det? Skal der bare stå "her vogter jeg, indgang på eget ansvar" "hunden bider" eller hvad er lovpligtigt rigtigt?
Og hvor skal disse skilte placeres henne?
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 595 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.899
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.966
Hunden må ikke bide en udbuden gæst.
Ærgerligt, men så får du en bøde, og tyven kan sagsøge dig.
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 595 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.899
aug 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Hunde: 4 Emner: 305 Svar: 1.930
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
okt 2007
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.286
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 568
Jeg håber dog stadig i smug at Izzy for fat I dem hvis de kom hjem til os
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.043
Jeg fandt dette her, så en god idé med skilte :o)
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.250
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.338
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 682
En rigtig vagthund lader vel også uindbudte folk komme ind, men bare ikke ud igen??
nov 2006
Følger: 48 Følgere: 47 Hunde: 2 Emner: 231 Svar: 2.380
aug 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Hunde: 4 Emner: 305 Svar: 1.930
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 568
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
Jeg har et ude ved fordøren:
Advarsel!!
Fritgående hund. Ved møde med hunden, læg dem på jorden og afvent hjælp. Hvis ingen hjælp kommer, HELD OG LYKKE!!
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.250
mar 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/brevkasse/article.php/id-10949033.html
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.250
Alternativt...hvor finder man stort udbud af racer ?
Ellers er mutten nok den der ligner Sakki mest...men ligner slet ikke
http://www.alttilhundogkat.dk/skilte_her_vogter_jeg.6
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.250
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
Jamen opret en tråd i OT og spørg?? Eller i marked??
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.250
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 682
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.250
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 682
Tror måske det er købt i Pet Hollywood. De har i hvert fald en masse af de der skilte og klistermærker.
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.250
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 682
Her vogter jeg skilt..