{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Et dumt men sikkert spørgsmål, løbetid {{forumTopicSubject}}

Quila kom i løb 29-04-2009 12:00:00 ( ca ) Dagen er helt sikker, men tidspunket er ikke præcist. Hvor længe går der inden hun igen må løbe frit omkring og være i nærheden af hanhunde ?

Mvh. Og undskyld det dumme spørgsmål, jeg har læst og læst, men jeg skal bare være et hundred procent sikker!! jeg tager ingen chancer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et dumt men sikkert spørgsmål, løbetid
  • #1   20. maj 2009 Hvis du regner med cirka 3-4 uger er du på den sikre side. Hun kan dog stadig lugte godt for hanhundene en periode derefter.

• #2   20. maj 2009 hvis hun skal løbe frit omkring vil jeg sige 4 uger. nogle parringer har fundet sted på 21. dagen

men størst ops fra 8. dagen og frem til 21. dagen

• #3   20. maj 2009 Okay, tusind tak for svarene. Der er lige lidt til endnu så smiley hehe .

• #4   20. maj 2009 He he, jeg måske lidt overdrevet, men ville bare være på den sikre side smiley

• #5   20. maj 2009 Mit bedste råd må være : Hold din "pige/ tæve" fra hanhundene fra du opdager at hun er startet på sin løbetid, og SÅ DET VIGTIGSTE ;o)
    Hold hende væk i MINDST 12 dage EFTER at hun er stoppet med at bløde, uanset hvornår og hvor længe hun har blødt, da det jo ingen betydning har, nu hvor vi kun tænker på at undgå drægtighed.

Min ene tæve blev drægtig 10 ja nærmere 11 døgn EFTER at hun var stoppet med at bløde, så det er på det tidspunkt at jeg nu er mest opmærksom på mine 2 pigers kropssprog, fra 8 dagen efter stoppet blødning holder jeg øje med hvornår de afviser enhver tilnærmelse fra alle hanhunde, når det endeligt sker "som regel 11-12 dage efter", så "Afblæses" løbetiden for denne gang. :o)
    For ikke om vi skal risikere noget een gang til.

Kommentér på:
Et dumt men sikkert spørgsmål, løbetid

Annonce