{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

hund med alenehjemme problemer {{forumTopicSubject}}

hejsa. landet ligger sådan at kenzo ikke kan være alene hjemme uden at han piver og gør i hele opgangen osv, vi har fået klager over det.

vi har prøvet en masse forskellige ting for at prøve at hjælpe ham af med den angst. men lige lidt hjælper det,

vi er ved at være ved vejs ende men tænk på om det ville hjælpe ved at få en hund mere så han ikke var alene.

tror i det vil hjælpe med en hund mere?

hilsen mikkel.. tinas kæreste


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund med alenehjemme problemer
  • #2   20. maj 2009 Ikke en ny hund, så vil i bare få 2 humde der gør.


  • #3   20. maj 2009 okay det er bare fordi vi har prøvet at smide ham hjem til min kæreste forælder når de er på arbejde. de har osse en hund. men når han kommer der hjem ligger de bare og slapper af osv. men gider ikke køre til herlev hverdag man skal på arbejde. når man selv bor på frederiksberg.

  • #4   20. maj 2009 Musik det duer her ved mig, så gør aiko ikke =) måske det hjælper

  • #5   20. maj 2009 Hvis det evt skulle kunne hjælpe så skulle i anskaffe jer en hund der var ældre og som allerede KUNNE være alene hjemme og som kunne agere leder for jeres hund.
    Ellers start forfra med at lære jeres hund at være alene hjemme igen, anskaf jer en DAP og skynd jer igang med at lære hunden at være alene.


  • #6   20. maj 2009 vi har prøvet med musik, og alt muligt forskelligt musik,

    men kenzo er jo vant til at der er 1 hund mere hele tiden for da jeg boede hjemme med ham havde mine forældre en anden hund, og der er ikke noget når de er 2 lige meget om han er os en ven der har en hund så kan de osse være alene uden der er noget.

    men hvis en hund til ikke hjælper har i så nogen andre ider til hva man kan gøre så han måske kunne lærer det


  • #7   20. maj 2009 Har i aldrig trænet ham i at være alene hjemme??

  • #8   20. maj 2009 nej han har altid været sammen med en anden hund.
    sagen er det at.
    jeg i 2006 fik en kronisk sygdom. og læge sage at jeg finde en hobby eller noget der kunne holde mig igang fysisk uden det blev for hårdt så jeg fandt ud af jeg ville ha en hund og gå til hunde træning. for mine forælders hund var blevet for gamle til det. og tænkt at den gamle hund kunne opdrætte lidt på kenzo.

    men kenzo har så boet med mig og mine forælder og den gamle 'hund som døde i 2007.
    men problemet er da jeg var hjemme gåene i ca 1½år så og det er først her for 4måender siden vi flyttet sammen mig og kæresten.
    så han er vant til der er en anden hund osv. men vi har prøvet det meste. musik. og går ud og går ind igen med flere mins mellem rum hvergang men lige lidt hjælper det.
    så i de 2½år vi har haft ham nu har han altid været sammen med nogen hund eller menesker


  • Frøken L :
    Frøken L : Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 77
    #9   20. maj 2009 kan du ikke prøve at få dine forældres hund hjem til dig og så se om problemet stadig er der. det kan jo være han er utryg ved det sted i bor??

    Kh L


  • #10   20. maj 2009 efter du skrev det fik jeg lige snakket med dem og måtte godt låne ham hjem så vi kunne se om de kunne være alene hjemme her.. så nu må vi se låner ham søndag...

Kommentér på:
hund med alenehjemme problemer

Annonce