{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.145 visninger | Oprettet:

Hvalp der hyler ??? {{forumTopicSubject}}

Hjælp min hvalp hyler. Hva ska jeg gøre???
10 uger gammel. Han kan ik være alene bare 2 sek. laver jeg mad eller andet hvor han ik får opmærksomhed så hyler han helt vildt som om han får tæsk. . . Han er rigtig sød og rolig når han er oppe ved mig eller med til det jeg laver... han kan godt li at kører bil hvis han sidder hos mig men kan ikke sidde selv på sædet ved siden af eller bag i bilen, så hyler han igen. ved godt en hvalp hyler når den lige er kommet fra dens hjem, men syntes det her er enormt vildt... ved virkelig ik hva jeg ska gøre......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp der hyler ???
  • #1   25. maj 2009 Han for ingen opmærksomhed når han hyler. så snart han holder op siger jeg dygtig.. vi træner/leger megert i løbet af dagen.
    Bilen er en gul plade bil og han har tæpper legetøj, gnaveben omme hos sig smiley alt godt.. men hyler/piver stadig vildt højt.
    Han er slet ik interesseret i mad - men jeg kaster en bamse af sted eller noget legetøj. så leger han straks med det , men 1 min efter finder han ud af jeg er i gang med noget andet eller er gået ud af døren . feks, med affaldsposen så hyler han helt vildt igen. . . ville ønske jeg ku forstå hvorffor og hvad jeg ska gøre.


  • #2   25. maj 2009 ja vil prøve med pølser for han er ik ret glad for mad..go ide... nej han ska ik være alene. det er han heller ik.jeg går hjemme... så må jeg prøve det med at gå ud og ind igen inden han hyler. . tror han er tryg ved mig, faktisk lidt mor syg. sidder han hos mig eller ligger tæt op af min arm er der ingenting.. men ser jeg fjernsyn eeler laver mad uden at ha opmærksomheden på ham, er den gal. jeg ved godt en hvalp kræver meget opmærksomhed, og det for han også. vi leger rigtig meget og han tumler oz med andre hunde...

  • #3   25. maj 2009 Tak - ja håber oz bare det er en periode.. Det frygteligt og også synd for ham. Jeg pyttede leverposteg i en knogle, i 1min var den interesant og ja så gik han mig i røven igen.. he he . jeg må finde ud af hva han virkelig godt ka li. da mad altså ik er spændende.. okay musik på.. han er bestemt ik en hvalp der er bange af sig men han hyler og skriger, som om verdenen er ved at gå itu.....
    rart at hører jeres kom over det..


  • #4   25. maj 2009 Jeg har også fået en rigtig kaffe søster af den slemme slags:
    Hun snakker i et væk. Jeg har inoreret hende hylen, også selv om det kan tage op til 20 min med skrig og skrål.. Ingen respons overhoved, heller ikke aktivering med godbinder.

    Men hun gør det ikke mere.

    Har til gengæld fundet ud af at det er en del af hendes natur at snakke meget, lidt lige som shæfer.. Dog piber hun ikke kun, det er en lækker blanding at piv, hyl, gø, knorren og det løse (hun kan mange lyde) Som hun bruger når hun leget osv..
    Men det er stoppet på det uønsket plan, når man skal sove, kører bil, opmærksomhed osv..



  • #5   25. maj 2009 PS. Naturlig vis masser af ros, ved den ønsker opførelse... Masser og masser af ros..

  • #6   25. maj 2009 uhh dejligt der kommer så meget respons, kanhelt sikkert bruge det..
    så må han sku ha sådan en bold. ska så bare ha fundet nogen knaser som interesere ham. nogle ideèr????

    Jepp på med tonen Dyyyyggggtiiiiiii smiley Det jeg blevet go til...

    he he nej han ser nemlig så sød og rolig ud.. Ligeså fræk og slem med hylen - ligeså sød og dejlig er han når vi putter. så brummer han lidt og kigger op på mig smiley dejligt...


Kommentér på:
Hvalp der hyler ???

Annonce