{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Hvalp hyler {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
- i fredags hentede jeg og kæresten vores lille hvalp.
En rottweiler hvalp. Han var glad, livlig og legende fredag. Lørdag går det nok op for ham at hans ''familie'' ikke er der mere, så han hyler meget og trasker rundt i huset.
I dag er han lidt mere glad, vil gerne lege og hyler ikke ret meget. Jeg er klar over at han hyler fordi han savner sin mor.
Det jeg gerne vil vide er hvad skal vi gøre når han hyler?
Er der noget vi kan gøre?

Og så vil det bette pus ikke rigtig spise /:
Han spiser kun ½ af det han skal have på en dag. Kan det være fordi han savner sin mor ?
Har aldrig haft sådan en ''pyller'' hvalp før smiley
Glæder mig til at høre fra jer !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp hyler
  • #2   3. aug 2014 Ja selvfølgelig smiley
    - skal jeg bare lade maden stå fremme ?
    Igår gav vi ham mad 3 gange og lod ham spise det han kunne, i dag har vi ladet det stå fremme hele dagen så han kunne spise når han ville smiley
    Hvad er det bedste at gøre?

    Og når han hyler hvad skal vi så gøre? Man får jo ondt af det lille pus smiley
    Indtil nu har vi rost ham når han stopper med at hyle smiley


  • #3   3. aug 2014 Ignorér og afled når han hyler, I må aldrig lade ham vide at I føler med ham, så bliver det først rigtig synd for ham (i hans egen tankegang).

    Det går hurtigt over smiley

    Og det er ikke sjældent at nye hvalpe går fra foderet den første dag eller to smiley


  • #4   3. aug 2014 Okay smiley
    - jeg har nok bare været heldig med de andre hunde vi har haft at de ikke har været så pyller og bare har spist.

    Vores nye lille trold har også været mors lille dreng. Altså virkelig en mor dreng. Så det gør det ikke nemmere for ham :)!


  • #5   3. aug 2014 Jeg ville ikke ignorere en hund der LIGE er flyttet ind.

    Men afled en hel masse med lækkert legetøj og godbidder man ikke kan stå imod. Hurtigt vil han finde ud af at i er nogle dejlige mennesker som man ikke behøver at hyle ved smiley


  • #6   3. aug 2014 Han må jo bare ikke sammenligne sine hyl med godbidder smiley
    - vil prøve og aflede ham med leg. Smiler


  • #8   3. aug 2014 Han er 9 uger gammel smiley
    - men tror det er fordi han har været en rigtig mor dreng. Han har været meget knyttet til sin mor. og rendt mere efter hende end alle de andre hvalpe smiley

    Tænkte nok at det var en blanding af nyt hjem, savn og varmen smiley
    Vi ser tiden an . Smiler


  • #9   3. aug 2014 Lad ham træske efter dig her i starten og nus med ham, leg med ham og hvad du ellers gør.

    Han skal nok hurtigt begynde at synes at du er spændende og dejlig at være sammen med og erstatte savnet med at han har dig :o)

    Masser af kærlighed og opbyggen af tillid er det eneste de fleste hvalpe har brug for i starten, udover selvf. mad/vand og renlighedstræning :o)

    Det er i hvert fald min erfaring. Kia var en skygge i starten. Hun var med til alt og blev på den måde automatisk afledt :o)

    Lad bare maden stå. Så spiser han nok. Vær dog obs. på at hvis han spiser sen aften og nat så betyder det også at han efterfølgende vil lege og skal ud at besørge :o)


Kommentér på:
Hvalp hyler

Annonce