614 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

når hunden stikker af når hunden stikker af

hvad skal jeg gøre når lille buller stikker af går jeg efter den kigger den provokerende på mig og løber
og hvis jeg løber efter den løber han af h... til så hvad skal jeg gøre og hvis jeg så endelig fanger ham skal jeg så skælde ham ud eller rose ham der er så mange forskellige råd og holdninger
mvh martin

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når hunden stikker af
  • #1   16. feb 2006 løb den anden vej og ros ham når han kommer!

Hav evt nogle godbidder med og kald ham ind flere gange på tur - giv ham en godbid, ros ham og giv ham så fri igen - så han lærer at han ikke altid får snor på når han kommer - hvem gider så at komme??

Og lad være med at kalde hvis du kan se at han er helt optaget af noget andet - så kommer han jo ikke og du underminerer dig selv som leder

• #2   16. feb 2006 hey.. er selv i samme situation med min lille tøs, men de råd jeg har fået lyder således..: løb ikke efter hunden men væk fra den mens du kalder på den så løber den efter fordi den tror i leger... og når den så kommer skal den have ros... når du kalder skal det være med en glad stemme..(dette virker på Sheba..) men jeg mener ikke at du skal skælde ud når du fanger ham for så tror han det er forkert at han er hos dig..

held og lykke...

• #4   16. feb 2006 ¤ Nicola ¤----
    hi hi ja samme råd to gange. du kom først

• #6   16. feb 2006 ihh hvor er vi dog enige alle sammen ; )

Skønt!

• #7   16. feb 2006 *ggg* når jeg løber væk fra min hanhund er han så ligeglad at han ikke engang opdager det, først når han kommer i tanke om mig går der lidt panik i ham og så løber han den vej vi kommer fra...
    Meget nemmere med tæverne, det vil ikke undvære deres moar.
    Ved mig virker det med go'bider

• #8   16. feb 2006 Jeg har lidt af samme problem med lille Zacho, han er så glad for alle mennesker at når han ser eller bare høre mennesker løber han med det samme og man kan ikke få hans opmærksomhed på nogen måde. Han er helt hypnotiseret, han er ligegald med om han løber ud på vejen(bor ved vej hvor der stort set ikke køre biller men han må stadig ikke gå på vejen). Det værste er at folk bliver begejstret for ham når han kommer løbende og det ser han jo som ros det er jo en ond cirkel jeg ikke kan se hvordan man skal bryde.

• #9   16. feb 2006 Kisser- det synes jeg heller ikke, men han passer skide godt til racebeskrivelsen, hvis man læser mellem linierne. *sss*

• #10   16. feb 2006 ved godt han ikke er så gammel men syntes sådane problemer bør gøres noget ved fra starten

• #11   16. feb 2006 Ja, jeg glæder mig osse til at vise ham til dig og han er inde i en roooooooolig periode, så jeg regner med at jeg kan blære mig *ssss*

• #12   16. feb 2006 tusindtak for alle de gode råd vi tænkte på at kasterere ham er der noge der har erfaringer med det ved det ikke rigtigt har det ikke så godt med at ta n..... fra ham kunne ikke forestille mig uden dem

• #13   16. feb 2006 ja det er ikke så rart at tænke på

• #14   16. feb 2006 Hehe så blev jeg sgu også klogere igen idag.. Har samme problem med Kiki og jeg plejer jo altid at løbe efter hende... Men nu vil jeg da prøve at løbe modsatte vej... TAK

• #15   16. feb 2006 vi går også til jagt træning men er ikke nået så langt endnu

• #16   16. feb 2006 ja har du erfaring med hundesvømning

Kommentér på:
når hunden stikker af

Annonce