{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Bæresele.. {{forumTopicSubject}}

Jeg får en lille ny om ca. 7 uger, og har flere steder både hørt og læst at de skal opleve mest muligt af hvad de kan komme ud for i hverdagen, de første 4 uger af deres liv i det nye hjem..
Så har planlagt en bakketur i August..

Mit spørgsmål går så på, hvor finder jeg en bæresele, som kan sidde foran på maven, hvor hun kan være i? Dem jeg finder kan kun bære op til max 6. kg, og er en rottepige jeg skal ha, så tænker det er lige lidt nok eller?
Er bare så hun kan sidde hos mig og slappe af mens vi render rundt derinde, da hun jo ikke kan tåle at gå i flere timer smiley

Håber nogle har et super link som jeg ikke lige har kunne finde på Google smiley
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bæresele..
  • #1   28. maj 2009 Hvis du skal på Bakken med en hvalp, synes jeg det skal være for hvalpens skyld og på hvalpens præmisser - og ikke fordi I alligevel skal derud en hel dag. Vi har haft vores hvalpe med derude, men det har været et spørgsmål om at køre derud. Lige lufte dem af i skoven, og så ellers gå en tur igennem for at høre lyde og se alle de spændende ting - og så ellers hjem igen. Vi har måske været derude 45 minutter ialt.

    Du risikerer at din hvalp bliver stresset, overstimuleret og overtræt, hvis I skal være derude i flere timer - og så får du den stikmodsatte virkning af turen end du havde planlagt.



  • #2   28. maj 2009 Nu bor jeg et godt stykke væk, så kan ikke gøre det på 45min..
    Er ikke fordi jeg skal rende derude hele dagen at jeg har brug for selen, men fordi det automatisk vil blive en lidt lang dag pga transport tiden frem og tilbage smiley


  • #3   28. maj 2009 Så tror jeg faktisk, jeg ville finde en aktivitet tættere på.

    Hvis der er lang transport med mange indtryk, kan du risikere at hvalpen er træt allerede når I når derud - og så har den slet ikke overskud til at forholde sig til alle de nye indtryk smiley


  • #4   28. maj 2009 Tak for dine råd.. Vil jeg da helt sikkert tage med i mine overvejelser smiley

    Men kan nu tænkes jeg får brug for sådan en sele en anden gang, så hvis der er nogen der har et link, vil jeg stadig gerne se dem smiley


  • #5   28. maj 2009 Hvad med at købe en gammel klapvogn/barnevogn som alternativ?

    Ellers er jeg helt enig med karina, en sådan oplevelse kan nemt blive vendt til noget negativt.


  • #6   28. maj 2009 Er gået væk fra ideen om Bakketur igen..
    Men går tit meget lange ture med Wictor, og selvom hun ikke skal med hver evig eneste gang, så skal hun ind imellem..
    Vil kigge efter en klapvogn, tak for rådet smiley


  • #7   28. maj 2009 tror jeg er en god ide, når jeg tænker på hvor meget det balaster ryggen at bære et barn på 4-5 kg i sele, så lyder det meget tungt:-)

Kommentér på:
Bæresele..

Annonce