{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  amstaff har kun spist 200g på 2 dage
  • #1   31. maj 2009 Nej, den skal spise mere(hvis du bruger alm. hundemad, så står det nok på emballagen, hvor meget den skal have), men tror sagtens det kan skyldes stress i forbindelse med flytningen og sådan !!

• #3   31. maj 2009 en amstaff på 30 kg, skal vel op og have i hvert fald 200-300 g om dagen. især fordi de som regel er meget aktive hunde.

men ja læs på dit foder, det er lidt forskelligt hvor meget de anbefaler. men ja hunden skal nok lige vende sig til at bære hos dig. bruger du det samme foder som den gamle ejer?

• #4   31. maj 2009 jahh det er det samme jeg fiik med

• #5   31. maj 2009 Jaa og der har også utroligt varmt de her dage og ved da med mig selv min appetit ikke er lige så god så kunne det ikke tænkes hunden også havde det sådan.. plus det er ikke alle hunde som spiser hver dag som andre også siger og når den så samtidig lige er blevet flyttet med.. Men se tiden an tror nok det skal komme her en af dagene.. Hunden skal nok spise når den bliver sulten nok, medmindre den er syg..

• #6   31. maj 2009 Giv ham lidt tid til at falde til hos dig.
    Har tidligere ejere ikke fortalt noget om ham ? Måske er han bare småt spisende ?
    En løbsk tæve i nabolaget kan også få en hanhund til ikke at spise

Kommentér på:
amstaff har kun spist 200g på 2 dage

Annonce