{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bull terrier eller mini bull terrier
  • #1   4. jun 2009 mico & micha - hvorfor er den lille bedre ?

• #2   4. jun 2009 Jeg har læst list om dem og generalt atår der at det er en og samme hund.
    Kun forskel i højde, vægt osv.
    Der står at mange tager fejl af miniérne fordi de er så små og det kommer bag på folk at de har samme temperament som de store........ Og kræver de samme forhold osv.
    Men for suulan hvor er de miniér søøøde!!

• #3   4. jun 2009 Jeg skal ikke kloge mig på racerne - men jeg er ikke i tvivl om, at skulle jeg en dag ønske mig en bullterrier (selv samme dag ville mine venner sikkert køre mig på skadestuen til tjek for hjerneblødning...) - så kom den fra wehlastbulls...
    Skønnere hunde skal man lede længe efter, og ejeren er et utroligt dejligt menneske smiley

• #4   4. jun 2009 Ud over størrelsen, så er den alm. bullterrier lidt mere rolig end en miniature. Miniature bullterriers er lidt mere terrier agtig, og normalt har de lidt mere krudt i røven.
    Sygdoms mæssigt er det nogle ret sunde racer. De helt hvide har lidt flere skavanker, men generelt er det sunde racer.
    Gen variationen hos miniature bullterrieren er dog ikke særlig stor, men syntes ikke de lider under det.

Kommentér på:
Bull terrier eller mini bull terrier

Annonce