Går snart også ind for line-påbud... Går snart også ind for line-påbud...
Har lige luftet min hvalp på knap 5 mdr (2½ kg) og i en lille park møder vi en ung fyr med to muskelhunde. Han spørger pænt om hans, iøvrigt løse, hunde må hilse og det må de gerne - jeg har altid min hvalp i snor for omend ikke andet kan jeg hive hende væk. Men de hilser og jeg spørger om det er en Amstaff.. men næh nej det var en ulovlig blue nose pittbull, jeg stillede mig lidt spørgende i forhold til at reklamere for det, men han stolede på folk... hmmm....
Begge hunde var jo løse og han siger så at han egentlig ikke ved om man må have løse hunde i den park vi befandt os i - det kunne jeg så informere ham om at man ikke måtte. Hans hunde, som også var omkring 5mdr men en del større end min, blev lidt voldsomme i forhold til lille Oda så jeg valgte at gå videre. Han fik kaldt hundene til sig, men de lystrede ikke super godt og så er det jeg SLET ikke forstår hvorfor man overhovedet har dem løs og især et sted hvor man ikke engang ved om man MÅ have dem løs....
Ja, bare lige et par tanker....
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.315
Men tror næppe at dem der bør bruge linen vil tage den i brug alligevel ..
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Mere at han HAR en ulovlig hund og vælger at gå med den og sin anden hund løs uden egentlig at have særlig meget styr på dem... og så rendte han rundt med dem lige ved siden af en legeplads fyldt med børn og i øvrigt i en park hvor man ikke må have løse hunde....
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 220
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 220
Går snart også ind for line-påbud...